X

הסטז'רים המצטיינים של ביה"ח כרמל בחיפה

מתוך רשימה של עשרות סטז'רים שסיימו את שנת הסטאז' שלהם בביה"ח כרמל עלו לגמר היוקרתי 19 סטז'רים נבחרים, ומתוכם בחרה וועדת המומחים בקפידה את 7 הסטז'רים המצטיינים ביותר.

כסטז'רים המצטיינים של מרכז רפואי כרמל לשנת 2022 נבחרו: ד"ר לינור פורנייה, ד"ר שני צברי, וד"ר תמר סטורלזי . כסטז'רים הראויים לשבח נבחרו : ד"ר הדיל סברה, ד"ר לין פהום, ד"ר שני בן סוהר
וד"ר ראגב שלאבנה.

באירוע מרגש של וועדת החינוך והאקדמיה וועדת הסטאז' בהנהלת ביה"ח כרמל בהשתתפות חברי הנהלה, מנהלי מחלקות בכירים, חברי הוועדה והסטז'רים הנבחרים הוענקו תעודות ההצטיינות לסטז'רים המצטיינים.

הסטז'רים המצטיינים עם הנהלת כרמל– צילום אלי דדון

ד"ר לינור פורניה ממן אחת הסטז'ריות המצטיינות בקבוצה אמרה בטקס כי " לכל מי מחבריי ששואל אותי אני ממליצה בחום על ביה"ח כרמל כמקום הטוב ביותר לסטאז'. זאת היתה עבורי תקופה מדהימה קיבלתי המון תמיכה ועצמאות ותמיד היתה לי הרגשה שכרמל הוא בית".

לינור בוגרת הטכניון, עשתה סבבים קליניים בבית החולים זכתה לציוני הערכה גבוהים ביותר בכל המחלקות בהם הייתה וקיבלה ציון 100 ב 6 מתוך  7 המחלקות בהם עשתה סבבים. במהלך הסטאז' יצאה לינור לחופשת לידה, חזרה לביה"ח סיימה את הסטאז' ומיד התחילה את התמחותה במחלקת הילדים של כרמל .

יחד עם לינור הצטיינו עוד 6 סטז'רים מצטיינים בהם בוגרי הארץ ובוגרי חו"ל יהודים ערבים בוגרים גברים ובעיקר נשים בוגרות ומצטיינות .

ד"ר מוחמד חמד סעיד סגן מנהל מחלקת ילדים ואחראי הסטז'רים בכרמל, לו זו השנה הראשונה בתפקיד, ניהל את הטקס בכישרון ובהצלחה רבה ואמר, " ביה"ח כרמל עלה משמעותית בכמות הסטז'רים שלו השנה והבחירה במצטיינים היתה אומנם קשה אבל בהחלט מאתגרת . תודה לכם על תקופת סטאז' מוצלחת ותמשיכו להאיר אותנו באור גדול של שלום שמחה ואחדות ".

יו"ר ועדת מחקר ואקדמיה של כרמל הפרופ' דבי זיסמן ברכה את המצטיינים ואמרה " שנת הסטאז' שעברתם בכרמל היא אבן דרך משמעותית שתשאיר לכם חותם גדול, אני שמחה ונרגשת יחד אתכם, כולנו מאוד גאים בהישגים שלכם "

הסטז'רים בכרמל נהנים מתוכנית מנטורינג ייחודית אותה מוביל פרופ' משה פליגלמן מנהל המערך הקרדיולוגי של כרמל לשעבר זו השנה הרביעית ברציפות.

התוכנית מעניקה לסטז'רים בכרמל תמיכה ייעוץ והדרכה ייחודים לכל אורך תקופת הסטאז".

יו"ר ועד הרופאים בכרמל ויו"ר ועד רופאי בתי החולים של כללית בהר"י ד"ר אריה ביטרמן ברך גם הוא את הסטז'רים המצטיינים ואמר, " היום הוא יום חג לכם וגם לנו אתם ראויים להצטיינות ואני בטוח כי תגיע לכל מקום שרק תרצו, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו ".

את הטקס חתם מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג שברך את המצטיינים ואמר " במקצוע הרפואה מחובתנו ומחובתכם להסתכל קדימה אל פני העתיד, קיבלתם אצלנו את הכלים הטובים ביותר בהם גם אנושיות וחמלה ואתם דור העתיד של המדינה, אתם אלו שתקבעו ותעצבו את הרפואה של העשור הבא בישראל ובעולם, אנחנו סומכים עליכם ומאחלים לכם המון הצלחה".

את האירוע כיבדו בנוכחותם גם סגני מנהל ביה"ח ד"ר שני ברוש וד"ר בני רביב, מנהלת משאבי אנוש הגב' אינה אמסלם יו"ר ועדת התמחות ד"ר ראובן קידר ומנהלי המחלקות פרופ' גיורא פילר, פרופ' ריאד חדאד וד"ר שי כהן.

על הארגון וההפקה המוצלחים חגית קרסו מזכירת הוועדה למחקר ואקדמיה ומרינה סולחמי רכזת הסטז'רים במחלקת משאבי אנוש.

דן ליאורי:
Related Post