X

המומחים פסקו: אלו פריטי המאסט לחורף הקרוב

לכל עונה יש את פריטי המאסט שלה כאשר עונת החורף היא אולי זו המרגשת ביותר מבחינה אופנתית, בה הבגדים הארוכים והשכבות הרבות מאפשרים משחקים שונים שמעניקים את היכולת לבטא ולהוציא החוצה את הטעם והאופי האישיים. כמו כן, שיטת הבצל או השכבות הידועה והמתאימה במיוחד לחורף הישראלי בו לעיתים קר ולעיתים מעט יותר חמים, מאפשרת להשתמש במספר פריטים בסיסיים וליצור בעזרתם מספר גדול של לוקים.

עם זאת, ההיצע הוא גדול והפיתויים רבים, איך נדע לסנן ובמה בוחרים? התייעצנו עם סטייליסטים ומומחים מובילים מעולם האופנה והביוטי בכדי להבין מהם פריטי המאסט והחידושים ההכרחיים לעונת החורף הבאה עלינו לטובה!

"כאשר מתחילה עונה חדשה נשים רבות נכנסות לחרדות, עוד לפני שהספיקו להחליף בין מדפי הקיץ והחורף בארונות כבר טוענות שאין להן מה ללבוש", מתלוצצת הסטייליסטית ויזמית האופנה לימור כץ. "טרנדים אומנם מתחלפים ומתעדכנים מעונה לעונה אך גם חוזרים ונשנים בהתמדה ולכן הקניון הכי טוב למרבה הפליאה הוא דווקא הארון, בו ניתן למצוא אוצרות חבויים שיהפכו לפריטים הכי שווים במלתחת החורף החדשה! פשפשו בנבחי הארון ובמדפים הגבוהים, שם תמצאו לוודאי אוצרות אבודים".

להב אור ים, מנהלת שיווק ברשת חנויות האופנה SELECT קובעת כי "לכל עונה יש את פרטי המאסט שמהווים את הבסיס לכל מלתחה טובה. בין הפריטים החורפיים ההכרחיים שכל אחת חייבת בארונה נכללים- מעיל מחמם, ז'קט קליל, זוג מכנסי ג'ינס, סריג וחולצה ארוכה. חשוב שאלו הבסיסיים יהיו בצבעוניות ניטראלית ורגועה, כך שניתן יהיה לשלבם כמעט בכל הופעה. לאחר שאלו יהיו ברשותנו, נוכל להרחיב את המלתחה ולעדכנה גם בפריטים צבעוניים וטרנדיים יותר".

 

שמלת-קפוצון-סגולה-99-שח-להשיג-ברשת-קמדן-אנד-שוז-ובאתר-www.Camden.co_.il-צלם-אושרי-תורתי1-1

מיטל שני, סטייליסטית ומבעלי רשת קמדן אנד שוז מסכימה עם אור ים ומתייחסת בנוסף גם להנעלה, "גם מחלקת ההנעלה החורפית קיימים פריטים שהם בבחינת בייסיק וכאלו שניתן להתפרע בהם. החורף הישראלי אומנם אינו סוער במיוחד, אך כן גשום ומצריך מגפיים או מגפונים. ברמת הבסיס כדאי להצטייד בזוג אחד או שניים בצבעים ניטראליים וקלאסיים, שחור וחום. אלו יתאימו לכל הבגדים וודאי ימשיכו איתנו גם שנים קדימה. מי שאלו כבר ברשותה יכולה להתפרע בטרנדים עונתיים שונים כדוגמת שילובי צבעים, צבעים בוהקים, בוקרים ואפילו כאלו מבדי ג'ינס". מעבר לכך מוסיפה שני, "פרטי הנעלה היא גם דרך טובה במיוחד להוסיף את הטרנדים העונתיים בנגיעות למי שאינה רוצה להראות כקורבן אופנה. כך למשל, יש כאלו שיעזו וילבשו מעיל או מכנס מנומר ויש כאלו שיסתפקו בנעל מנומרת שתעשה את העבודה".

לאחר שסיימנו להתעדכן בפרטי הבסיס אפשר לעבור לשדרוג באמצעות אביזרים, ואילו טובים יותר לעשות את העבודה מתכשיטים? יען נוה, מבעלי סטודיו לתכשיטים בעבודת יד עדיים מכל הלב, מציינת את העובדה כי השוני העיקרי בין תכשיטי קיץ לחורף היא הדומיננטיות, בעוד שבקיץ מספיק להתהדר ולהתקשט כאלו שהם עדינים, בחורף בשל הבגדים העבים והשרוולים הארוכים יש צורך באלו יותר דומיננטיים, צבעוניים ובולטים. אלו יכולים לכלול אלמנטים קישוטיים כמו שיבוצים של אבני סברובסקי צבעוניות, קריסטלים, אבני חן ועוד.

דניאל בלום, מנהל האופרציה של מותג תכשיטי היוקרה BLOOM מוסיף כי "פריטי המאסט החורפיים בעולם התכשיטים הן טבעות גדולות שבולטות על הידיים גם כשהשרוולים מתאריכים, וכן עגילי שנדלייר שיורדים מתנוך האוזן אל כיוון שצוואר שיתאימו גם לאירועים".

תוספות שיער דורון פסקינו (ז'בוטינסקי 90 רג), צלם valerie-elash

בגזרת הביוטי לילי פסקינו, מומחית שיער ומבעלי דורון פסקינו הארכות ופתרונות שיער מציינת כי "בעוד שבקיץ המגמה היא שיער קצר יותר או אסוף הנוחים יותר בשל החום הקיצוני בארצנו, בחורף ישנן אפשרויות רבות יותר לסידור ועיצוב השיער. "בחורף נשים רבות מפזרות את שיערן ומעוניינות בכזה ארוך יותר. מי שלא התברכה בשיער צפוף ושופע ובכל זאת מעוניינת בכזה, יכולה בהחלט להשיגו ברגע באמצעות תוספות שיער, טרנד שהחל אצל כוכבות הוליוודיות רבות, כדוגמת האחיות קרדשיאן, בריטני ספירס ואפילו אצל המעושרת ניקול ראידמן שחשפה את התוספות בטלוויזיה". מה שהיה סוד מקצועי, הפך היום נגיש לכולן. לדברי פסקינו, "יש רמות שונות של תוספות שיער, כאשר הטובות והאיכותיות ביותר שתחזקנה לאורך זמן ויראו טבעיות לחלוטין הן אלו משיער אדם טבעי ולא סינטטי. חשוב להתאים את השיער לצבע השיער המקורי במדויק בכדי להשיג תוצאה מושלמת".

בקטגוריית האיפור חורף 2019 מציג לנו בעולם האופנה והיופי מראות טבעיים, גוונים מטאליים, מרקמים שקופים ולא מכבידים, אשליה של מינימום מאמץ, מקסימום נוכחות. אומן האיפור יוסי ביטון ממליץ על נוכחות של הצללות של תווי הפנים על ידי מייק-אפים קלילים עמידים במים, קונטורים יבשים, הברקות בעצמות הלחיים על ידי שימרים נוזליים ואבקתיים המרעננים את המראה, צבעי הצלליות על העפעף נעים בין חומים מבהיר עד כהה ביותר לצד צבעי שמנת זהובים מטאליים, גווני סומק כתמתמים, חמימים מעמיקים, נוכחות במריחת המסקרה, תוצאה של ריסים דרמטיים צפופים וכהים. כמו כן, טרנד הגבות המודגשות והעבות נשאר איתנו גם לעונה הקרובה, צלליות פיגמנט מיוחדות למילוי ועיבוי הגבה יעשו את התוצאה הנדרשת.

תמונה ראשית: ז'קט פרווה, 129.90 שח, להשיג ברשת SELECT, צלם ישראל יניב

 

 

עדי ישראלי:
Related Post