X

הלבשת אמבטיה – מה זה אומר?

הלבשת אמבטיה, מה זה אומר? חשבתם שזה אומר לזרוק על האמבטיה שלכם איזה שמלה פרחונית ולאפר אותה במסקרה? רעיון מעניין. אבל לא. למרות שאם האמבטיה שלכם מלאה בכתמים שלא יורדים, חלודה, ואפילו סדקים, אולי זה עדיף.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

אבל עכשיו ברצינות, בואו נדבר על הדרך הפשוטה והיעילה ביותר להפוך את האמבטיה הישנה שלכם לחדשה בכמה שעות.

עם הטכנולוגיה של היום, אין צורך שתרוצו ותבזבזו אלפי שקלים על אמבטיה חדשה, כבר יש לכם אמבטיה, היא בסך הכל זקוקה לטאץ' של מקצוען. איך אומרים האנשים הכי חכמים? עדיף לתקן את מה שמקולקל מאשר לזרוק.

תיקון אמבטיה הוא תהליך סופר פשוט שבסופו תקבלו אמבטיה חדשה, יפה ומבריקה. סקרנים לדעת איך? תישארו איתנו. יש לא מעט שיטות לבצע חידוש לאמבטיה ישנה אבל היום נתמקד באחת.

אז איך מלבישים אמבטיה?

אם יש לכם בבית אמבטיית פח חלודה והרוסה, זה בטח יעניין אתכם. חשוב לציין שבתהליך הלבשת אמבטיה אין צורך לשבור חרסינות, והוא לוקח משהו כמו שעתיים.

איש המקצוע יגיע ויעריך את מצב האמבטיה הישנה, הוא ייקח את המידות המדויקות שלה. לאחר מכן הוא יבצע חיתוך של הציפוי בהתאם למידות. ואחרי זה, הוא ילביש אמבטיה חדשה מעובי שעולה על 12 מ"מ על הישנה. ולבסוף, הוא ידביק את הקצוות עם חומר מיוחד שיבטיח בידוד ואיטום איכותיים.

חשוב לציין שכל האביזרים של האמבטיה החדשה, כולל את פתח הניקוז ואת הבורג הפנימי, עשויים מנירוסטה איכותית. אחרי שעתיים תחכה לכם אמבטיה חדשה ומזמינה שתהפוך את חדר הרחצה שלכם ליפה שוב. העניין הוא, שתצטרכו לחכות שמונה שעות לפני שתוכלו לחזור להשתמש בה.

למה להעדיף ציפוי אמבטיה?

זאת שאלה ממש חשובה. והתשובה אליה פשוטה – כסף.

בראש ובראשונה כסף. זה לא שאתם מעדיפים להחליף את האמבטיה במקלחון, אתם רוצים אמבטיה חדשה. וזה לגיטימי. אם הייתם מעדיפים מקלחון, אין על מה לדבר- האופציה היחידה היא שיפוץ. אבל אם כל מה שאתם מחפשים זה אמבטיה חדשה, לכו על הלבשת אמבטיה. אתם תקבלו את אותה תוצאה ותשלמו עליה הרבה פחות.

ואם נשים לרגע בצד את עניין הכסף, אמבטיה חדשה זה פרוצדורה. מישהו יצטרך לפרק את האמבטיה הישנה, לנתק אתכם ממים לכמה ימים (במינימום), להתחיל לשבור מרצפות, ורק אז להתקין את החדשה. הלבשת אמבטיה לוקחת עשר שעות במצטבר- שעתיים להתקין ועוד שמונה להמתין. פשוט וקל.

השוואת מחירים זריזה בין חידוש אמבטיות לבין קניית אמבטיה חדשה ותוכלו לראות את זה בעצמכם.

מה חשוב לדעת לפני?

חשוב שתוודאו שאתם עובדים עם חברה לגיטימית, אחת כזו שיש לה ניסיון רב בכל מה שקשור לאמבטיות. בקשו לראות תמונות "לפני ואחרי" לשמוע מה הלקוחות שלהם חושבים על העבודה שסיפקו, ובדקו עם איזה חומרים הם עובדים.

הדברים הכי חשובים- אל תתפשרו על איכות התוצאה, ותבחרו בבעל מקצוע שאתם סומכים עליו. נצלו את חוכמת ההמונים, תסתמכו על ניסיון העבר של אחרים כדי להגיע להחלטה הנכונה.

כמה מילים על "תותי אמבטיות": הלבשת אמבטיות היא המומחיות שלהם. וזה באמת רק אחד מהשירותים שהם יכולים להציע לכם. אם תקפצו לבקר באתר תגלו שם מידע מקצועי בעל ערך, ותמונות מפרויקטים שביצעו בעבר.

הם יוכלו לעזור לכם להפוך את האמבטיה הישנה שלכם לחדשה בקלות. כבר שנים שהם עוסקים בתחום, הם עבדו עם מלונות נחשבים וליוו פרויקטים יוקרתיים. אין ספק שהם הכתובת הנכונה בכל מה שקשור לחידוש אמבטיות ישנות.

זהבה הופמן:
Related Post