X

הכל באחד: מקרן קול שהוא גם בידורית וגם רמקול נייד עוצמתי

חברת סיריוס אלקטרוניקה, יבואנית של עשרות מותגי אודיו ואלקטרוניקה בינלאומיים מובילים, מציגה לראשונה בישראל את SingBar. מקרן קול לטלוויזיה המעניק חווית סאונד של קולנוע בייתי, בידורית קריוקי מהנה המגיעה עם שני מיקרופונים אלחוטיים ורמקול בלוטות' נייד, עוצמתי וקומפקטי- כולם במכשיר אחד!

מערכת קולנוע ביתית, רמקול נייד איכותי ובידורית, הם שלושה מכשירים המיועדים לשימושים שונים הנמצאים כיום כמעט בכל בית בישראל.

ה- SingBar החדש משלב בחוכמה את כל אלו במכשיר איכותי ומולטי פונקציואנלי אחד החוסך מקום וכסף רב. מדובר ברמקול איכותי, קל משקל, הפועל בטכנולוגיית בלוטות', הניתן לנשיאה בקלות ממקום למקום. הרמקול מפיק רמת צליל של קולנוע ביתי מלא בעוצמה של W100, בעל יכולת להעצים את החלל בבס עשיר ואפקטים. ניתן לחברו באמצעות הבלוטות' לכל מקור שמע, מטלוויזיה, דרך טלפונים חכמים, מחשב, טאבלט ועוד.

 SingBar- מקרן קול לטלוויזיה, קריוקי ורמקול נייד, 499 שח, להשיג ברשתות א.ל.מ ומחסני חשמל

כמו כן, בעל כניסת כרטיס זיכרון USB המאפשרת ניגון מוזיקה וגישה מהירה ונוחה לקבצים ישירות מהכרטיס. הסאונד בר מגיע יחדיו עם שני רמקולים אלחוטיים בתדר UHF עם טווח שידור של 40 מטרים. אלו יכולים לשמש להרצאות, הדרכות וגם לקריוקי. לרמקול מעבד צליל DSP לעיבוד הצליל ואיכותו לשילוב של מוסיקה עם שירה. עוד מאובזר בתצוגת לד גדולה, המציגה את המוזיקה ברמקול ותחנות רדיו בתדר FM.

כמו כן, בעל סוללת נטענת mAh4000 המאפשרת להשתמש בו באופן נייד ומספיקה לשעות רבות של ניגון והנאה. הסאונד בר נשלט באמצעות שלט רחוק המאפשר שליטה על כל הפונקציות. בעל יציאת LINE OUT לחיבור רמקול נוסף לאותו מקור שמע, וכניסת LINE IN (LP 3.5 מ"מ) המאפשרת חיבור חוטי של מקורות השמע במקרה הצורך. המחיר: 499 שקלים.

SING BAR – להשיג בלעדית ברשת א.ל.מ וברשת מחסני חשמל.

זהבה הופמן:
Related Post