X

החלפת מנעול דלת: באילו מקרים, שיטות והסברים

במקרה בו הנכם זקוקים להחלפת מנעול של דלת יש מספר דרכים ושיטות לבצע זאת. אם תהיתם באילו מקרים כדאי להחליף מנעול אז רצוי שתבינו כי מנעול הדלת הוא למעשה מנגנון הגנה ובטחון של הדירה שלכם. במידה ואינכם בטוחים לגבי הימצאותכם בדירה וחוששים כי לאנשים נוספים יש מפתח שמסוגל להכניסם פנימה – רצוי לבצע החלפת מנעול של דלת.

כמו כן, אם איבדתם את המפתח ואינכם יכולים להיכנס אל הבית או במקרה שמישהו זר מצא את המפתח ואינכם מרגישים בנוח עם זה, רצוי להחליף את המנעול ולהתחיל דרך חדשה. למעשה, מדובר בפעולה די בסיסית ולא מסובכת. ניתן לבצע זאת באופן עצמאי אך בכדי להיות משוכנעים כי הפעולה נעשתה היטב אנו ממליצים על השירות של מנעולן פיקס להחלפת מנעול בדלת.

כיצד מחליפים מנעול בדלת הבית?

במידה והפעולה אכן תתבצע על ידי מנעולן מוסמך, היו מוכנים לעבודה קצרה שתארך לכל היותר חצי שעה. המנעולן יגיע אל סף דלתכם ויבצע הוצאה של המנעול הקיים באמצעות כלים ייעודים שעמם הוא עובד. לאחר מכן הוא יתקין בדלת הבית מנעול חדש ויספק לכם מפתח או מספר מפתחות שמתאימים למנעול זה. הפעולה איננה ארוכה או מסובכת ולרוב תלויה במקצועיות המנעולן ובסוג הדלת והמנעול שמותקן בה.

אנו ממליצים לפנות למנעולן מוסמך בעל תעודות והכשרה מתאימה בכדי שהעבודה תתבצע כשורה. לעיתים אפשר לחסוך את ההוצאה הכספית הזו ולבצע את ההחלפה לבד אך לא לכולם יש את היכולת הזו או את הידע כיצד מבצעים החלפת מנעול. כמו כן, אם אינכם יודעים בוודאות איזה מנעול יתאים לדלת או היכן רוכשים מנעול טוב – היעזרו בשירותיו של מנעולן, שיוכל לזרז את כל התהליך ולבצעו במיומנות.

האם יש להחליף מנעול בדלת על בסיס תקופתי?

ההמלצה להחליף מנעול אחת לכמה שנים נובעת בדרך כלל מתוך הצורך לשמור על פרטיות הדירה או הבית אליו שייך המנעול. במיוחד בדירות שהן לא בבעלותכם אלא הנכם שוכרים בהן – רצוי לבצע החלפת מנעול כשנכנסים לדירה וליידע על כך את בעל הבית.

הסיבה לכך היא שקרוב לוודאי המפתח לדירה יישאר גם אצל אנשים אחרים, יתכן מי שגר בה לפניה ויש מקרים גם שהמפתח יגיע לידיים בעייתיות. בכדי להיות משוכנעים שאתם בטוחים ומוגנים בדירתכם, בכל היבט שהוא, רצוי להחליף את המנעול בעת הכניסה לדירה ובעזיבתה – בכדי לאפשר לבאים אחריכם לחוש בנוח גם כן.

זהבה הופמן:
Related Post