X

החברה הגיאוגרפית הדתית מציעה: טיול כשר ל-5 ימים בדובאי ואבו דאבי

קבוצת התיירות המובילה במגזר הדתי "שי בר אילן", מקדמת את תוכניתה לטיול בן 5 ימים (א-ה) לאיחוד האמירויות שבמפרץ הפרסי וערב חג הסוכות שלח נציגה בדובאי צילום של הסוכה שהקים ליד המלונות המפוארים.

מנכ"ל החברה מוטי זלוטניק, איש תיירות ותיק ,עשה עבודת הכנה רצינית והכין את התשתיות לקיומו של הטיול ליעד המרתק. לדבריו,  הכל מוכן ו"ברגע שיחלו הטיסות לאיחוד האמירויות, אנו נתחיל להוציא טיולים. בהתאם להוראות התו הסגול"

על פי התוכנית, המטיילים יצאו ביום ראשון בטיסה ישירה לדובאי,  יבקרו בעיר העתיקה, בשוק הטקסטיל, בשוק הזהב ובשוק התבלינים. למחרת, יסיירו בקניון דובאי הגדול בעולם, יעלו למגדל בורז' ח'ליפה הגבוה בעולם ואחר כך יצפו במופע מזרקות מים.

סוכה כשרה בלב אזור המלונות של דובאי עם שלו "סוכות שמח" מחכה לתיירים הישראלים

היום השלישי בטיול, יפתח בנסיעה של כשעה וחצי לאבו דאבי הגדולה והעשירה שבין נסיכויות המפרץ. שם יבקרו במסגד, יבלו בפארק השעשועים המהיר בעולם, במוזיאון הלובר של אבו דאבי ובערב יצפו במופע "לה פרלה" עם מאות משתתפים, המתקיים על במה של מים.

ביום הרביעי ,יצאו המטיילים לאמירות שארג'ה הנחשבת לבירת התרבות של אמירויות המפרץ. יבקרו במוזיאון תרבות האסלאם ,ישתתפו במסע ג'יפים בדיונות, ירכבו על גמלים, יעשו סקי חולות ויהנו ממופעי פולקלור וערב מנגל כשר. ביום האחרון יתקיים סיור נוסף בדובאי לפני הטיסה חזרה לישראל.

הטיול כולל שהייה במלון 5 כוכבים. נסיעה באוטובוסים מפוארים, צוות מדריכים מקצועי. אוכל כשר חצי פנסיון, כולל כריכים לצהרים. מחירו הסופי של הטיול עדיין לא נקבע.

דן ליאורי:
Related Post