X

הדרת נשים בפתח תקווה: הושחתו מודעות בחירות של הבית היהודי

שלטי קמפיין הבחירות של הבית היהודי בפתח תקווה, הושחתו ורוססו הבוקר בשחור ברחבי העיר. המשחיתים ריססו ומחקו את תמונות המועמדות למועצת העיר גילה בן נעים ואליה קזולה, המתמודדות למועצת העיר מטעם סיעת הבית היהודי.

ההשחתה התבצעה לאחר שביממה האחרונה קיבלו אנשי הבית היהודי בפתח תקווה שיחות נזעמות והודעות סמס על כך שבמודעות הרחוב מטעם הבית היהודי ישנן תמונות של נשים, לצד הגברים. בבית היהודי לא חשבו לרגע להסיר את המודעות ולא האמינו שכתוצאה מכך הקיצוניים יקחו את החוק לידיים וישיחיתו את המודעות.

מ״מ ראש העיר פתח תקווה ויו״ר הבית היהודי בעיר מסר בתגובה: "הבוקר התעוררנו ליום שחור וחשוך. המשחיתים ניסו למחוק את הנשים המועמדות שלנו, אל אותנו אי אפשר למחוק ואת הנשים שלנו אף אחד לא יסתיר. היהדות שלנו היא יהדות מכילה ומאחדת וההצלחה שלנו בבחירות תנצח את ההדרה וההפחדה".

גם שרת המשפטים איילת שקד הגיבה להשחתת השלטים ואמרה: "כך נראית הדרת נשים: רק אמש הצטלמנו עם הנשים המובילות בסוכת הבית היהודי בפתח תקווה. והיום גילינו השחתה מכוערת של הכרזות ברחוב. בושה. במקום שנאה וקיטוב, אני מציעה ללמוד מהבית היהודי על הובלה נשית: יו"ר הסיעה שולי מועלם, האישה היחידה בכנסת בתפקיד זה. אני החברה היחידה בקבינט המדיני ביטחוני, ויש לנו עוד פורום נשים חזק ונציגות רבות ברשימות המוניציפאליות. גילה ואליה (שפניהן הושחתו) אנחנו איתכן ועם המפלגה בפתח תקווה שהנשים בה מובילות. ואני בטוחה שגם תושבי פתח תקווה".

דן ליאורי:
Related Post