X

הדברת ג'וקים – עושים הדברה מקצועית

ג'וקים הם אחד המזיקים הנפוצים ביותר בבתים ובעסקים. ניתן למצוא אותם בכל מקום, מהמטבח לחדר האמבטיה ועד אפילו לחדר השינה. זו הסיבה שישנן דרכים רבות לשלוט במזיקים אלו.

הדברת ג'וקים היא תהליך שנעשה בו שימוש במשך מאות שנים. זה כרוך בשימוש בחומרי הדברה כמו גם בשיטות אחרות כמו חימום והקפאה, שימוש במלכודות דבק ושימוש בפיתיונות. ישנן גם שיטות טבעיות שאנשים משתמשים בהן כדי לשלוט בג'וקים כמו מלכודות ג'וקים, תרסיסים לג'וקים ופצצות ג'וקים.

בשנים האחרונות חלה התקדמות רבה בטכנולוגיה שהקלה על אנשים להשתלט על מקקים מבלי צורך להשתמש בכימיקלים או בחומרי הדברה על בתיהם או בעסקיהם. ההתקדמות הללו כוללת מצלמות דיגיטליות עם יכולות ראיית לילה שיכולות לזהות מקקים בלילה; דוחי מזיקים אולטראסוניים אשר פולטים צליל גבוה שאוזנו של מקק לא יכולה לשמוע אבל בני אדם כן; ודוחי מזיקים אלקטרוניים אשר פולטים אות אלקטרוני.

נפטרים מהג׳וקים אחת ולתמיד – הדברת ג'וקים

ג'וקים הם בעיה נפוצה ברוב המקומות. הם עלולים לגרום לבעיות בריאותיות ולהדבקות שקשה לשלוט בהן. ג'וקים יכולים להוות מטרד לבריאות ולמשק הבית. הם ידועים בהפצת חיידקים ומזהמים מזון. ישנן דרכים רבות לשלוט בהן, אך הפופולרית ביותר היא שימוש בפיתיון ג'וק.

השימוש בפיתיונות מקקים הולך וגובר בשנים האחרונות ככל שיותר אנשים הופכים מודעים לכמה מזיקים אלו יכולים להזיק לבריאות האדם. ג'וקים קיימים כבר מיליוני שנים והם שרדו כמעט כל מזיק אחר שהגיע בזמנם. הם ימשיכו לשרוד, והם ימשיכו להפיץ מחלות עד שבני האדם ימצאו דרך לעצור אותם.

פנו אל חברת הדברה מקצועית

ג'וקים הם מזיק נפוץ בבתים ובעסקים. הם עלולים לגרום לנזק רב על ידי הפצת מחלות וזיהום מזון. כדי לשלוט בהתפשטות המקקים, אתה צריך להיות פרואקטיבי. זה אומר לוודא שיש להם פחות אוכל לאכול ופחות מקומות להסתתר בהם. זה גם אומר לשמור על הבית שלך נקי ולהסיר כל מקורות מים שהם יכולים להרטיב את גופם בהם.

כמה דרכים שבהן תוכל לשלוט על מקקים כוללות:

הסר מקורות מים כגון שלוליות או צינורות דולפים

וודאו שלא נשאר אוכל בחוץ על המשטחים או במזווה

הסר את העומס מרחבי הבית

ידוע שהם עמידים מאוד, והם יכולים לשרוד חודשים ללא מזון או מים. הם יכולים גם לזהם מזון בלשלשת שלהם ולהפיץ מחלות. ישנן שיטות רבות שאנשים משתמשים בהן כדי לשלוט בג'וקים, אך הן לא תמיד עובדות.

שיטה אחת שהוכחה כפועלת היא שימוש באדמה דיאטומית, שהיא חומר דמוי אבקה העשוי משאריות מאובנות של דיאטומים – יצורי ים זעירים שמתו לפני מיליוני שנים. הוא עשוי משאריות אלה מכיוון שהוא שוחק במיוחד ומתחדד לאבקה דקה כאשר הוא בא במגע עם מים. ברגע שהג'וק בא במגע עם החומר הזה, השלד החיצוני שלו ייהרס על ידי החלקיקים החדים, שבסופו של דבר יהרגו את החרק על ידי התייבשות והרעבה. הדברת ג'וקים רצוי לעשות רק עם מקצוענים.

זהבה הופמן:
Related Post