X

הגשימו את החלום…

במעמד סגן ראש העיר נוף הגלילסמיון ברון, יו"ר הועד המנהל אורי קידר, חברי ועד מנהל, חברי הנהלה, צוותי הוראה, בני משפחות וסטודנטיות וסטודנטים בוגרים התקיים טקס הענקת דיפלומות וחלוקת מלגות הצטיינות לבוגרי מגמות ההנדסאים במכללה. את הטקס ליוו האומנים נגן חליל הצד, יאיר אמויאל ונגן הכינור אילי עוואד.

"זהו יום מרגש עבורכם ועבורנו. זהו יום שיא, שמסכם שנתיים או שלוש של לימודים במכללה, להשגת דיפלומת הנדסאי. בדרך היו אתגרים אישיים ואתגרי הקורונה, אבל התמודדתם איתם בהצלחה, פתחה מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל את ברכתה לבוגרים והוסיפה, סגל המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, בהובלת רכזי המגמות, העניקו לכם מידיעתם ומניסיונם העשיר, במטרה להביא אתכם מוכנים אל נקודת הפתיחה שלכם כהנדסאים בתעשייה.

צילום: דוברות המכללה

זהו יום שיא שמרגש גם עבורנו, לראות אתכם הבוגרים עם הדיפלומה ולהבין שאנחנו כמכללה היינו עבורכם קרש הקפיצה לתעסוקה מבוקשת ולצמיחה מקצועית.

מנכ"לית המכללה ציינה את הבוגר שי גולדנברג ואמרה: "אני שמחה וגאה לראות בקרב הבוגרים את שי גולדנברג, שסיים בהצטיינות הנדסאי תוכנה וכיום במקביל ללימודיו לתואר ראשון השתלב כאיש צוות במחלקת המחשוב במכללה. המכללה שמה לה למטרה לעודד מצוינות והצטיינות. אנו פועלים לשם כך באמצעות תכניות מצוינות יוקרתיות שפתחנו, וביצירת שותפויות עם התעשייה באזור. כל זאת כדי שהסטודנטים שלנו, ואתם הבוגרים, תוצבו בחזית הטכנולוגית של מדינת ישראל. "הבוגרים ובני המשפחות הנרגשים נהנו מקטעי נגינה מפעימים שנוגנו על ידי יאיר אמויאל, נגן חליל צד מרגש ואילי עוואד נגן הכינור המחונן.

סגן ראש העיר נוף הגליל סמיון ברון הביא את ברכת ראש העיר רונן פלוט וברך את הבוגרים להצלחה בהמשך דרכם בתעשייה, כמו כן ציין את שיתוף הפעולה הייחודי בין עיריית נוף הגליל, המכללה הטכנולוגית ואוניברסיטת חיפה.

אורי קדר יו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל ברך ואמר: "אנו נמצאים באירוע חגיגי זה לאחר שנה וחצי של אירוע עולמי ששינה את שגרת חיינו, מגפת הקורונה. כאן במכללה הצליחו המרצים והבוגרים להתמודד היטב עם מגפת הקורונה והמשיכו ברצף הלימודי תוך התגברות על קשיים ומורכבויות. בוגרים יקרים, התעשייה מחכה לכם והכשרתכם במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מעניקה לכם יתרון משמעותי בקליטתכם בשוק העבודה".

בשם סגל ההוראה והמרצים ברך רון להב מרכז מגמת תוכנה שאמר: "ברצוני לברך אתכם בשם כל המרצים על קבלת הדיפלומה. לא בכדי, מעסיקים מחפשים כיום בוגרים מדופלמים. דיפלומה היא לא סתם נייר ועליו הדפס, אלא היא מעידה על רשימה ארוכה של יכולות. עמידה בלחצים, הצבת יעדים וכיבושם,  יכולת לימוד עצמי גבוהה, משמעת עצמית והרשימה עוד נטויה. עצם נוכחותכם כאן מעידה על יכולות אלו. ביום זה הנכם הופכים מסטודנטים לבוגרים וגם סוג של שגרירים. תמיד תזכרו שהנכם מייצגים את המכללה והרושם שתעשו תמיד יהדהד במקום עבודתכם. תקוותי שישפיע לטובה וייצג את המכללה בכבוד. אל תהססו לחלום חלומות."

בשם מקבלי הדיפלומות  ברכו הבוגרים המצטיינים שניר שניידרמן ונימר נרג'ס, אשר היטיבו לתאר את המשפחתיות והחוויה הלימודית המעצימה אותה חוו בתקופת לימודיהם במכללה עד לקבלת לדיפלומה הנכספת.  רכזי המגמות קיבלו זרי פרחים מהנהלת המכללה כהערכה רבה על תרומתם להצלחת הבוגרים.

דן ליאורי:
Related Post