X

הגיע זמן הניקיונות לפסח? עם ד"ר פישר זה הרבה יותר פשוט

חג הפסח מתקרב ואיתו גם הניקיונות, סידורי הבית לחג והבישולים. כל אלה עלולים לגרום לעור שלנו להיות יבש יותר, להפוך למחוספס וחסר ברק ואף להוביל לאדמומיות וקילוף עור.

איך נוכל לשמור על עור בריא ויפה לפני החג?

  • השתמשו בכפפות- הכפפות מבודדות מחומרי הניקוי בצורה הטובה ביותר. הן יעילות גם בשימוש בבישול עם חומרים חריפים או מכתימים.
  • השתמשו בקרמי לחות- הדרך הטובה ביותר להזין את העור בלחות ומניעת איבוד מים מהעור. יש לתת דגש על מריחת כפות הידיים לפחות שלוש פעמים ביום ואחרי מגע עם מים. מומלץ שתכשיר הלחות יכיל מרכיבים כגון חומצה לקטית ואוריאה השומרים על מחסום העור מעשירים ומאזנים מחדש את רמות הלחות בעור יבש.
  • רחצו את הידיים בסבון עדין המועשר במרכיבי לחות והשתדלו לעשות זאת במים פושרים/ קרים. מים חמים מייבשים את העור.
תמונה פארמה פסח צילום יעל האן

ד"ר פישר מציעה את סדרת יו-לקטין (U-Lactin), הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש והינה המומלצת ביותר על ידי רופאי העור בישראל ועל ידי אגודת איל (האגודה הישראלית לסוכרת).הסדרה מעניקה מענה לסובלים מעור יבש עד יבש במיוחד ומתאימה לטיפול ביובש עור ואדמומיות. תכשירי הסדרה מכילים רכיבים פעילים מיוחדים הפועלים יחד לשיפור ואיזון רמת הלחות בעור, לטיפול אינטנסיבי ולהקלה מיידית לעור יבש.  אוריאה (UREA)  בריכוזים שונים – רכיב בעל כושר ספיחת לחות גבוה, מרכך ומעלה את גמישות העור ביעילות, מקל על גירויים ומסייע בריפוי. חומצה לקטית (Lactic acid), יעילה במיוחד להוספת לחות ומסייעת בשמירה על עור גמיש.

טווח מחירים: 14.93-109.90 ₪. במהלך חודש אפריל סדרת יו- לקטין תוצע במבצעים משתלמים במיוחד.

כיצד נוכל להפוך את הניקיונות לפשוטים ואפקטיביים במיוחד?

ד"ר פישר מציעה את סדרת אלכו-ג'ל פארמה ווייפס (Alco-gel Pharma wipes) – סדרת מגבוני חיטוי אנטי-בקטריאליים המכילים נוסחה יעילה לניקוי ולחיטוי יסודי ומהיר של משטחים ואביזרים. המגבונים גדולים, עבים ולחים במיוחד ומיועדים לניקוי וחיטוי של משטחים, לשמירה על ההיגיינה, קוטלים 99.9999% מחיידקים עיקריים ונותנים מענה יעיל לשמירה מרבית על ההיגיינה בכל זמן ומצב.

בבדיקות מעבדה חיצונית המוסמכת לבדיקות מיקרוביאליות נמצא כי כל מגבוני אלכו-ג'ל פארמה ווייפס קוטלים 99.9999% מהחיידקים בתוך דקה אחת בלבד. בין החיידקים העיקריים והנפוצים אותם קוטלים המגבונים ניתן למצוא:

E.coli, Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Streptococcus faecalis, Saccharomyces cerevisiae, Salmonella typhimurium, Lactobacillus plantarum, Enterobacter aerogenes.

מחיר מומלץ לצרכן: 20 מגבונים 12.90 ₪, 160 מגבונים 24.90 ₪.

זהבה הופמן:
Related Post