X

הגיל השלישי: כך נראים החיים המאושרים ב"מלון 5 כוכבים פלוס"

תוחלת החיים עולה. אנשים ונשים בגיל השלישי מחפשים תוכן חדש בחייהם. מתחילים לחפש סביבה וקהילה חדשה, שתתמוך בהם.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!
אוונגרד רזידנס יוקרה ופאר

ה"דיור המוגן" הוא פתרון אידיאלי. מדובר פרטי לכל זוג או  בודד, דירה מרווחת ומהודרת מאובזרת כמו בבית. כאשר עובדת היותו "מוגן" הופכת את החיים במקום לקלים יותר.

להתייחס לגיל השלישי בהיבט חיובי

מחקרים  מגלים שאנשים מבוגרים המתייחסים לזיקנה כאל משהו שלילי, בסופו של דבר חווים יותר בעיות בגיל השלישי ותוחלת החיים שלהם קצרה מאלה שגישתם חיובית יותר כלפי הזיקנה. אנשים בגיל השלישי שיש להם קשרים חברתיים, תעסוקה, מערכות יחסים מאושרות, הרגשתם טובה יותר ותוחלת החיים שלהם גבוהה יותר.

מתחם הדיור המוגן – "אוונגרד רזידנס" ברחוב היינריך היינה, רחוב שקט, בקרבת מרכז הכרמל, ייחודי בנוף החיפאי, כולל מבנה היסטורי בסגנון "באוהאוס”, ששוחזר ושופץ בעזרת מומחים, בצמוד אליו תוך שילוב מקסימאלי נבנה בניין חדיש, הכולל 8 קומות (כולל קומת קרקע וקומת גג) וכן 7 קומות תת קרקעיות מתוכן 4 חניה עם 90 מקומות.

 הבניין מאובטח 24 שעות ביממה, מה שמעניק לדיירים תחושת בטחון והגנה החשובה בתקופה זו במיוחד. בכניסה ללובי המפואר ניתן לחוש את האווירה החמה, הקהילתית והאלגנטית שעוטפת את הדיירות והדיירים. הצוות אדיב, חייכני ומאיר פנים לכל מבקר.

כל ה"חיים הטובים" במתחם אחד

הקפיטריה, נראית כמו מסעדה יוקרתית ,ממנה ניתן לצאת לגינה פסטוראלית וחמימה. לרשות הדיירים פינת קפה משוכללת, ואפשרות ל-3 ארוחות ביום ברמה מלונאית פלוס.

במעלית נגישה, יורדים לבריכה מחוממת ומקורה (כולל מציל), לחדרי כושר, ג'קוזי, חדר מוסיקה, ספרייה, חדרי חוגים (ספורט, ציור ועוד), חדר מוסיקה, פינות ישיבה ואירוח. הכל מעוצב בצורה אסתטית ויוקרתית המשרה אווירה של רוגע ושלווה

במתחם שהוא "פנינה ארכיטקטונית" כ-100 דירות פאר (דירות פנטהאוז, דירות בגדלים שונים של 2-4 חדרים) שעוצבו בסטנדרט גבוה מאוד, בהקפדה על הפרטים הקטנים שהופכים את הדירות למקומות מפנקים. כל דירה כוללת מיזוג אוויר, מטבח עם אבזור יוקרתי (מקרר, כיריים, תנור, מיקרוגל) מכונת כביסה ומייבש, שירותים וחדר רחצה מפנק ( מחמם מגבות), ארון בכל דירה, שיש רצפה יוקרתי וחימום תת רצפתי, אינטרנט וחיבור לכבלים, מרפסות מרווחות ואבזרי בטיחות כולל מערכת נוכחות והשכמה.

בריכה מחוממת ומקורה

הדיירים  ב"אוונגרד רזידנס" נהנים משירותי ניקיון הדירה, אחזקה, שירותי רופא, אחות מוסמכת, עובדת סוציאלית, אספקת תרופות, שירתי שח"ל. כמו כן יכולים הדיירות והדיירים להנות משירותי מספרה, פדיקור ומניקור וקוסמטיקה.

מסביב לבניין גן "בוטני", מרהיב עם עצים עתיקים, שטחים ציבוריים ירוקים ובסמוך גן ציבורי (גן שמואל)  עם פינות ישיבה ועוד. מחדרי המתחם, נשקף נוף מרהיב של העיר חיפה וחופי הים שלה.  מקומו של המתחם ברחוב שקט, סמוך לציר מוריה עם נגישות למרכז הכרמל, האודיטוריום של חיפה, מרכזי תרבות, בילוי ופנאי. בנקים, דואר, בתי קפה וגן ציבורי מטופח.

איריס ומשה מנו הבעלים של אוונגרד רזידנס צילום בוריס ליפקין

המתחם היוקרתי, נרכש על ידי איש הספנות והעסקים משה מנו, הבעלים של קבוצת "מנו הולדינגס" במסגרת הרחבת השקעותיו בתחומים נוספים מעבר לענפי הספנות, הנדל"ן, המלונאות , ההי-טק ועוד.

סיור בדירות מגלה עולם נפלא

באחת מדירות הגן, נמצאת דירתם המדהימה, של בני הזוג פרופ'  אברהם הרשקו, חתן פרס נובל  ויהודית הרשקו. הדירה שמעוצבת להפליא, מוקפת גינה מטופחת שבה משקיע פרופ' הרשקו את שעות הפנאי שלו. רעייתו יהודית, יו"ר ועד הדיירים במקום, דואגת  למלא את בקשות הדיירים והדיירות בתחומים שונים, בשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המקום. "טוב לנו  מאוד כאן" אומרת יהודית ומגלה שגם שכנתה למקום מגוריהם הקודם עברה ל"אוונגרד רזידנס" .

יהודית הרשקו בדירתה עם איריס מנו

דירה מקסימה נוספת היא של רותי גנץ, אלמנתו של שמואל גנץ,  מי שהיה מנכ"ל עיריית חיפה ונפטר לאחרונה. הדירה והנוף שנשקף ממנה, העיצוב הפנימי הייחודי, מרשימים ביותר.

 בדירה בקומה גבוהה מתגורר פרופ' זאב עזרא מהטכניון שסיפר על לבטיו הקשים לפני שעזב את הווילה שלו בשכונת דניה ועבר ל"אוונגרד רזידנס" ומאז לדבריו הוא לא מתחרט לרגע על השינוי שעשה וההסתגלות המהירה למקום החדש.

בסיור שנערך באחרונה במתחם השתתפו איריס מנו, רעיתו של משה מנו הבעלים של קבוצת "מנו הולדינגס" שרכשה את המתחם, הבן מורן מנו, מנכ"ל "מנו ספנות" ורעיתו אלינה.

אלינה ומורן מנו

מורן מנו ציין כי מדובר "בקומפלקס חדש ומיוחד, המאפשר חוויה של מגורים בטוחים ומוגנים, בדירות מרווחות ומאובזרות ברמה גבוהה". כמו כן ציין כי המקום יתאים גם לקהל שומר מסורת וכשרות.

 אתר של אוונגרד רזידנס  https://av-re.co.il 

להשארת פרטים וקביעת פגישה ללא התחייבות לחצו כאן

דן ליאורי:
Related Post