X

הבשמים החמים: מהם הבשמים שצפויים לככב בשנה החדשה?

שנת 2022 כבר נמצאת ממש מעבר לפינה וזהו בדיוק הזמן המתאים לפנק את עצמכם/ן או את בן או בת הזוג שלכם בבושם שווה. בשורות הקרובות נסקור עבורכם את הבשמים שעל פי כל התחזיות צפויים להיות בצמרת הדירוג העולמית בשנה הקרובה. בשמים מומלצים לקראת 2022 – הנה הרשימה המובחרת.

שאנל – בשמים יוקרתיים תוצרת צרפת

אי אפשר לדעת מה יקרה בעולמנו בעוד 20-30 שנה ויותר, אבל תרשו לנו להעריך שמה שהיה בעשרות השנים האחרונות לא ישתנה בעתיד: הבשמים של שאנל הצרפתית ימשיכו לככב בצמרת הרכישות בכל רחבי העולם. ב-2022 צפוי לבלוט בושם שאנל 5 לנשים – בושם נפלא שהושק ב-1922 ומככב מאז בגרסאותיו השונות. זהו בושם קלאסי, עדין ונפלא, המשלב ניחוחות פרחוניים, לצד וניל ומרכיבי ריח נוספים. גם שאנל מדמאזל וגבריאל נחשבים להצלחה אדירה, ולא בכדי. אלו בשמי נשים סקסיים ומהפנטים שאי אפשר להתעלם מהם.

אצל המין הגברי מציעה שאנל את ספורט אקסטרים העוצמתי, שמציע ניחוחות ממשפחת ההדרים, לצד ניחוחות ייחודיים כמו פטוצ'ילי, עץ ארז ועוד. גם בלו דה שאנל ואלור הום הם הימור בטוח וניחוח מנצח כאשר מחפשים בושם לגבר של מותג שאנל.

פאקו ראבן – ניחוחות של אהבה

52 שנה עברו מאז יצא לאוויר מותג הבשמים הנפלא, וקווי היסוד שלו – נועזות, חדשנות וייחודיות ממכרת – נותרו כפי שהיו ביום הראשון. בנות המין היפה תוכלנה ליהנות מבשמים נהדרים כמו ליידי מיליון הפרחוני ומלא התשוקה. גם בושם אולימפיה של פאקו רבאן מבטיח רבות ומקיים לא פחות, עם תערובת ריחות מדהימה של מנדרינה, וניל, פרחי לילי, יסמין ועוד. לגברים, פאקו ראבן מציעה מגוון רחב של בשמים דומיננטיים ונועזים בראשם וואן מיליון הקלאסי, פאקו ראבן פור הום, אינוויקטוס האלמותי ועוד.

אהבה ספרדית – ואמוס, רודריגז!

הבשמים של נרסיסו רודריגז לאישה ולגבר היו מאז ומעולם הצלחה עולמית, אבל לישראל הם חדרו בסערה בעיקר בעשור האחרון. השילוב של תשוקה לצד אלגנטיות ועדינות, עם תרכובות ריח יוצאות מן הכלל, הצליחו לסחוף גם את הטעם הישראלי וההצלחה לא איחרה לבוא. לנשים שביניכן מוצעים בשמים נפלאים כמו רוז' אדום בעל השילובים המנצחים (פריחת תפוז, איריס, ורד בולגרי ועוד), פיור מאסק האלגנטי (פרחים לבנים וקשמיר), פור הר החושני ועוד. גם הגברים לא נשארים מקופחים עם בשמים נפלאים כמו הבלו נואר.

ורסצ'ה – הימור מנצח לגבר ולאישה

גם בשנת 2022, מותג האופנה האיטלקי ורסצ'ה אשר יחגוג 44 שנים להקמתו, צפוי להמשיך ולככב ברשימת מותגי הבשמים הנמכרים ביותר בעולם. בושם דילן בלו של ורסצ'ה וגם בושם פור הום צפויים לככב בקטגורית הגברים, לצד בשמים נשיים ותיקים ומצוינים כמו קריסטל נואר וברייט קריסטל.

דיוטי למון – בשמים נפלאים במחירים מפתיעים

היכן תוכלו למצוא בשמי איכות לגברים במחירים נוחים? והיכן הכי כדאי לכם לרכוש בשמי נשים יוקרתיים במחירים לא גבוהים מדי? אז זהו, שבשנת 2022 התשובה היא כבר מזמן לא דרך חנויות הפארם והקוסמטיקה שבקניון השכונתי. אלא אם כן אתם אוהבים לבזבז זמן יקר, לעמוד בפקקים, להצטופף בתור ובסוף לשלם הרבה יותר.

בימינו בשמים קונים באינטרנט באתרים כמו דיוטי למון, שמציע מאות בשמים לאישה ולגבר ממיטב המותגים במחירים נמוכים משמעותית מאלו שבחנויות הפיזיות. בנוסף תמצאו באתר החברה גם מארזי מתנה, מוצרים משלימים משלוחים חינם ועוד.

זהבה הופמן:
Related Post