X

הברירה הטבעית להשמדת כינים וביצי כינים ולטיפול מונע

יחד עם חופשת הקיץ, הימים החמים, הרחצה בבריכה ובים, מגיעות גם "האורחות" הבלתי קרואות ושאינן רצויות – הכינים.

חברת נובומיק מציעה את האלטרנטיבה הטבעית להשמדת הכינים וביצי הכינים ולטיפול מונע, מכשיר חדשני, רב-פעמי:  נובוקיד  (Novokid ) , המאפשר טיפול המבוסס על חומרים 100% טבעיים. המכשיר קיבל אישור אמ"ר של משרד הבריאות, וכן אישור CE של האיחוד האירופי Class I Medical Device)).

ייחודו של הטיפול בנובוקיד הוא בהיותו קצר, יבש ויעיל ואורך כ-10 דקות בלבד. החומר הפעיל שבקפסולות כולל תערובת 100% טבעית של חומצת חומץ ורוזמרין ממקור צמחי, ללא חומרים כימיים, חומרי הדברה או סיליקון והוא איננו שמנוני. הטיפול מתאים לכל בני המשפחה (ילדים מגיל 4 ולמבוגרים).

ערכת נובוקיד

בכדי למקסם את הטיפול בנובוקיד יש לחזור מספר פעמים על הטיפול. מיד לאחר טיפול ההשמדה הראשוני, מומלץ לחזור עליו לאחר 24 שעות (בעיקר לבעלי שיער ארוך), ולאחר מכן חשוב לעשות טיפול מניעתי המתבצע מידי שבוע. זוהי הדרך היעילה, הטבעית והקלה ביותר למניעת היווצרות מושבת כינים ומאות ביצים על הראש.

במידה ולילדים יש כבר מושבה של ביצים וכינים, מומלץ לבצע טיפול חוזר עד להשמדה מוחלטת ולאחר מכן להמשיך ולבצע טיפול מונע מידי שבוע.

כאשר חוזרים על הטיפול המניעתי אחת לשבוע אין צורך בסירוק כטיפול מונע ונחסכת אי הנעימות, הכאב והסבל הכרוכים בכך (בעיקר כשמדובר בשיער ארוך וסבוך).

ערכת הטיפול כוללת: מכשיר נובוקיד עם שלוש שנות אחריות, סט רביעיית קפסולות לטיפול ומניעה, כובע טיפול רב פעמי ואביזרים נלווים. לשימוש חוזר וטיפול מונע, ניתן לרכוש קפסולות נוספות. השימוש בנובוקיד מוזיל את עלות הטיפול ומניעת הכינים מיד לאחר 2-3 טיפולים, בהשוואה לשימוש בתכשירים השונים המצויים בשוק.

מחיר מבצע מיוחד של ערכה לצרכן ברשת הסופר פארם רק:  199 ₪.

הערכה כוללת: מכשיר נובוקיד, כובע רב פעמי +  4 קפסולות לטיפול. (מחיר כובע בלבד: 39.90 ₪. מחיר 4 קפסולות לטיפול: 59.90 ₪).

את המוצר ניתן להשיג ברשת סופר-פארם ברחבי הארץ

לינק לסרטון הדרכה לשימוש נכון:

זהבה הופמן:
Related Post