X

הבעל: "האם השום בריא לגוף? יכול להיות, אבל הוא גורם לי בחילות"

זה סיפור שיש בו הכל. בני זוג נשואים, בריאות, אכילת שום, טענות לבגידה ו..בקשת גירושין. מדובר בבני הזוג הנשואים כבר 25 שנים. האישה רופאה במקצועה, הבעל מהנדס. שניהם יחד משתכרים סכומים יפים וגידלו שלושה ילדים לתפארת, אחד מהם לוחם בשירות סדיר ונמצא חלק גדול מהזמן בעזה והשני לחם בעזה במילואים, הבת מסיימת תיכון.

עו"ד שרין סולן

המחלוקת ביניהם פרצה לפני כשנה. האישה החליטה כי הגוף שלה זקוק לשום מטעמי בריאות ואחרי שורה של התייעצויות החליטה לאכול שני שיני שום ביום. לעיתים בסלט, לעיתים שום חי ולעיתים מבושל. המצב הגיע לידי כך שבעלה טען כי הוא מתקשה להתקרב אליה בגלל ריח השום הנודף מגופה.

האישה באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טענה כי בעלה מחפש עילה לגירושין, שכן הוא מנהל קשר רומנטי עם חברה לעבודה קרוב לשנתיים והדבר נודע לה לאחרונה והיא אף הטיחה זאת בפניו. התירוץ של אכילת השום הוא תירוץ קלוש ואין לו שום כיסוי במציאות.

הבעל טען להגנתו כי ריח השום הפך לכזה שאפילו הילדים ביקשו מאימא שלהם לחדול מאכילת שום. היא פשוט סירבה. לדבריו הוא לא יכול להתקרב אליה ולכן נמנע מלקיים עמה יחסי אישות בחצי השנה האחרונה. האישה מנגד מבקשת כתובה מלאה, שכן לדבריה טענת השום היא תירוץ בלבד וכיסוי לבגידה שלו.

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי היא תצטרך להמציא הוכחות לבגידתו של הבעל כדי שתוכל לקבל כתובה. שכן אם יתברר כי אין הוכחות, טענת השום קלושה ולא תחייב את הבעל בכתובה. שני בני הזוג נשלחו כמקובל ליישוב סיכסוך, במקביל נפתח תיק בבית הדין הרבני בו דורשת האישה כתובה מלאה.

זהבה הופמן:
Related Post