X

הבעל התקין ארבעה מסכי טלוויזיה ענקיים לקראת המונדיאל האישה רוצה להרחיקו

בקשה יוצאת דופן תונח השבוע לפתחו של בית המשפט על ידי תושבת הצפון כנגד בעלה. לפני הפניה המעשית הבהירה האישה לבעלה : סלק את מכשירי הטלוויזיה מהבית או שאני תורמת אותם לעמותה לנזקקים. הבעל סירב והאישה הודיעה כי תפנה לבית המשפט ותבקש צו הרחקה. לטענתה המחלוקת סביב שידורי המונדיאל ורכישת מכשירי הטלויזיה הפכה אותו לאלים.

תחילתה של הדרמה לפני כשבועיים בדיוק. בני הזוג בתחילת שנות הארבעים לחייהם, הבעל רוקח במקצועו האישה מורה לתנ"ך בבית ספר יסודי, ניהלו אורח חיים שיגרתי יחד עם שני ילדיהם.

ערב אחד לפני כשבועיים הודיע הבעל לרעייתו כי רכש ארבעה מסכי טלויזיה לקראת המונדיאל ובכוונתו לשים שניים בחדר השינה ושניים בסלון. "ככה אני אוכל לראות את המונדיאל מבלי שאצטרך לחשוש שאני מפסיד משהו", הסביר את הצעד לאשתו.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן טוענת כי בתחילה חשבה כי בעלה שב מבית המרקחת במצב רוח מרומם וכי זרק בדיחה ולא יותר מזה. יומיים לאחר מכן בשעות הצהריים בעודה בבית הספר, "פלשו לביתי טכנאים קדחו והציבו ארבעה מכשירי טלוויזיה שניים בסלון ושניים בחדר השינה. הייתי בהלם!!!" נאמר בתצהיר שיצורף לבקשה.

עוד נטען כי האישה הבהירה לבעלה  שהוא לא יוכל להפוך את דירתם ל"מועדון גברים" שבאים לפצח גרעינים, לשתות בירות ולראות מונדיאל. לדבריה בעלה הגיב לדרישה שלה באמירה מזלזלת "בחודש של המשחקים את יכולה לעזוב לבית הוריך המתגוררים בסמוך".

בשלב הזה טוענת האישה: "התפתח ביננו ויכוח ובעלי איים עלי כי ישבור לי את הטלויזיה על הראש אם היא תמנע ממנו לחוות את חווית המונדיאל". האישה בהנחיית עו"ד סולן ,נתנה  לבעלה ארכה של שלושה ימים בטרם תפנה  לבית משפט השלום באזור מגוריהם.

דן ליאורי:
Related Post