X

הבית היהודי – חיפה: הצפי 2-3 מושבים במועצת העיר

לקראת השנה החדשה, נפגשו ראשי סיעת הבית היהודי בחיפה עם רבנים מובילים בציונות הדתית במרחב חיפה וקיבלו את "ברכת הדרך" לפעילותם. הרבנים הדגישו את הצורך ב"איחוד השורות ובאחדות מלאה של כל הנציגים למועצת העירייה".

יואב רמתי, יו"ר הסיעה ציין כי כל הפעילות ההסברתית נעשית מתוך ראייה של אחדות וניסיון לייצג את כלל הציבור הציוני דתי והמסורתי בעיר. "אנחנו בורחים מכל מחלוקת פנימית וניצור  רשימה שתייצג את כלל הציבור באמונה "

דוד לוי, ראש מטה הבחירות, אמר כי כבר קיבל פניות מעשרות רבות של מתנדבים  שהחלו בפעולות שונות, כולל הקמת אימות המאגר הגדול שהוקם והכולל אלפי שמות של תומכי הבית היהודי, כאשר כבר בשלב ראשון יעשה מאמץ לשוחח אישית עם כל אחד מהם. במקביל הוקמו קבוצות וואטסאפ ואמצעי קשר נוספים שיאפשרו קשר דו צדדי בין התומכים למטה הבית היהודי בחיפה.

נציגי הסיעה  נפגשו עם  כמה מועמדים לראשות העיר שפנו אליהם וביקשו את הפגישות שבהם השמיעו שני הצדדים את עמדותיהם. יואב רמתי :"אנחנו רוצים להיות סיעה משפיעה במועצת העיר בכל תחומי הניהול ובדגש על נושאים שקשורים לחיי התושבים הדתיים והמסורתיים בעיר ולשירותים הייחודיים שלהם. יחוד עם זאת יש לנו קווים אדומים במצע שלא נחרוג מהם".

בינתיים בסקרים שהתפרסמו באחרונה בחיפה, סיעת הבית היהודי אמורה לקבל בין 2-3 מושבים במועצת העיר, לעומת נציג אחד שהיה לה בקדנציה הקודמת. " אנחנו לא מסתנוורים מהסקרים וחושבים שיש עדיין עבודה רבה כדי שנהיה סיעה גדולה ומשפיעה. יחד עם זאת ברור לנו שהפוטנציאל של 3 מנדטים קיים וצריך להוציאו אל הפועל"  אומר יואב רמתי.

עדי ישראלי:
Related Post