X

האם כדאי לפנות אל עורך דין במקרה של רשלנות רפואית?

רוב האנשים מעידים על כך שהם סומכים על הרופאים שלהם בעיניים עצומות. אפשר להבין מדוע, שכן מי שבוחר להיות רופא הולך, לומד הרבה מאוד שנים ולרוב צריך גם לצבור ניסיון מעשי כדי לעסוק בפועל בתחום הזה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

בנוסף, אנחנו מניחים שאותו רופא רוצה לעשות הכול כדי לדאוג למטופלים שלו, ולכן המחשבה על רופא שמתרשל בעת מילוי תפקידו נשמעת לא הגיונית. יחד עם זאת, חשוב לדעת שבישראל מתחרשים מידי שנה הרבה מאוד מקרים של רשלנות רפואית, כי ממש כמו שקורה בכל תחום אחר, גם ברפואה אנחנו רואים שבסופו של דבר הרופאים הם בני אדם.

עורך דין רשלנות רפואית

בני אדם עושים טעויות, לא תמיד הם מרוכזים ולא כולם מבצעים את עבודתם על הצד הטוב ביותר. ההבדל בין רשלנות של רופא ובין רשלנות בתחומים אחרים, הוא שרופא עלול לגרום לנזק בריאותי משמעותי ביותר אצל המטופל שלו. הרופא עלול לגרום למטופלים שלו לנזק בלתי הפיך ואפילו למוות, מה שמסביר מדוע במקרים כאלה חשוב לפנות לעורך דין לענייני רשלנות רפואית. 

מה עושה בפועל עורך דין רשלנות רפואית?

עורך דין לענייני רשלנות רפואית יבקש תחילה לראות את הלקוח שלו, לשמוע ממנו כל פרט ולהבין במה דברים אמורים. בהמשך, עורך דין רשלנות רפואית ירצה לראות גם את כל המסמכים הרפואיים והוא יפנה אל "רופא סביר" כדי להבין האם אכן הרופא המואשם נהג בצורה רשלנית או לא.

במידה ואכן יתרשם עוה"ד לענייני רשלנות רפואית שיש כאן עילה לתביעה, הוא יכין את תיק התביעה וייצג את הלקוח שלו בצורה מקצועית. עורך דין רשלנות רפואית מקצועי ייצא למלחמה בשם הלקוח שלו, יעמוד מול הרופא המתרשל ומול כל סוללת עורכי הדין שעומדת מאחוריו. פעמים רבות רופאים שמואשמים ברשלנות רפואית מגיעים עם לא מעט עורכי דין שמגנים עליהם ואפילו עם בית חולים שלם שתומך בהם. לכן יש משמעות לשאלה באיזה עו"ד בוחרים כי לרוב מדובר על מאבק לא פשוט בכלל.

הדרך לבחור עו"ד מתאים

תחום כמו רשלנות רפואית עורך דין אנחנו רואים שיש היום לא מעט אנשי מקצוע מנוסים שיוכלו לעזור לכל אחד מאתנו. לכן ברור מדוע אתם בדילמה אם אתם מחפשים היום עורך דין רשלנות רפואית, כי לא תמיד יהיה קל לבחור את איש המקצוע הטוב ביותר.

אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק עד כמה עוה"ד שאליו אתם מתקשרים באמת מנוסה, עד כמה הוא מוכר ואיזה סוג של שירות הוא יציע לכם. אם אתם כבר יוצאים למאבק ורוצים לקבל פיצוי בגין הפגיעה שעברתם, מה פתאום שתתפשרו על עו"ד שאינו מנוסה? לכן שווה להשקיע, לברר מראש כל מה שצריך ובצורה כזאת להגדיל את הסיכוי לצאת מנצחים אחרי התהליך כולו.

זהבה הופמן:
Related Post