X

האישה: "אין מי שלא מחפש את הראש של ביבי… בבית שלי אתה לא תראה יותר חדשות"

אחרי 30 שנות נישואים ובעיצומה של המלחה פרצה בין שני בני זוג תושבי הצפון הרחוק מחלוקת קשה המאיימת על המשך הקשר ביניהם. האישה ספרית במקצועה, הבעל בעל עסק לממכר מזון, שניהם פונו מבתיהם מיד אחרי פרוץ המלחמה.

הם הצליחו לשכור דירה ליד חיפה ושם המתח ביניהם עלה. שני בני הזוג ימניים בדעותיהם, אבל הבעל לאחר המלחמה מיתן את אהדתו לבנימין נתניהו. "הוא אחראי למחדל הגדול הזה ואני לא תומך בו", הוא אמר לאשתו כמה פעמים. האישה לעומת זה טוענת: "נתניהו אחראי למחדלים של הצבא, אבל המחדלים הם קודם כל של הצבא שהסתיר ממנו".

עו"ד שרין סולן

הבעל פנה ליעוץ משפטי לעורכת הדין שרין סולן. לדבריו הודה כי הוא שואב חדשות ללא הפסקה. עד שהאישה מאסה. "אין מי שלא מחפש את הראש שלש ביבי… בבית שלי אתה לא תראה יותר חדשות". צרחה עליו ולקחה את השלט של הטלוויזיה וריסקה אותו על הרצפה. הבעל סיפר לעו"ד סולן כי הותקף פיזית על ידי אשתו. לדבריו היא סטרה לו וחודשים היא לא מתחשבת ברצונותיו והכל בגלל בנימין נתניהו.

אחרי האירוע האלים הבעל הזמין משטרה וזו ראתה כי מדובר בעימות ממשי שיכול להתפתח וציוותה על אחד מהם לעזוב את הבית. הם סירבו, אבל לבסוף הבעל עזב למלון. הבעל מבקש צו הגנה. האישה טוענת: "כל השנים ויתרתי לו אבל הגיעו מים עד נפש. אי אפשר לשמוע את כל השמאלנים בטלוויזיה ובכלל לא מסוגלת לשמוע את הפרשנות של בעלי שהתהפך".

התיק נקבע לדיון לבקשת הבעל לקבל צו הגנה ורק לאחר מכן יופנו בני הזוג ליישוב סכסוך במטרה לנסות לפשר ביניהם לפני פתיחת הליכי גירושין.

דן ליאורי:
Related Post