X

האגודה למלחמה בסרטן ובנק מזרחי טפחות הזניקו את מרתון ירושלים

יור הבנק, משה וידמן הזניק את המקצה ביחד עם מנכל האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו

בנק מזרחי טפחות חובר זאת השנה השביעית ברציפות, למקצה של האגודה למלחמה בסרטן במסגרת מרתון ירושלים ותומך בהעלאת המודעות לחשיבות קידום המאבק במלחמה בסרטן. י

יו"ר הבנק, משה וידמן הזניק את המקצה ביחד עם  מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו שאמרה: "נכונותו של בנק מזרחי טפחות להירתם בכל שנה מחדש, למאבק שלנו, ראויה להערכה ומחזקת את פעילותינו ברמה הלאומית. בזכותכם אנו יכולים להביט בסיפוק על עוד מרתון פורה ומוצלח עבור קבוצת הריצה של האגודה למלחמה בסרטן באדיבות הבנק, המסייע להעלות את המודעות להפחתת הסיכון למחלת הסרטן".

קבוצת הריצה של מזרחי טפחות מונה 447 רצים וקבוצת הריצה של האגודה למלחמה בסרטן מונה 250 רצים, בסך הכל רצים למען המאבק 697 משתתפים במרתון ירושלים 2018.

האגודה למלחמה בסרטן, הינה ארגון ללא כוונות רווח הפועל בכל החזיתות, לקידום המחקר, דרכי המניעה, שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולים והמחלימים רק הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו. הפרויקטים בהם משקיעה האגודה למלחמה בסרטן, נקבעים על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ והם נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני ברמה הלאומית.

באגודה למלחמה בסרטן, פעילים בקהילה המקומית כ- 3,500 מתנדבים הפרוסים ב – 70 סניפים בכל רחבי הארץ השותפים לקידום המאבק בסרטן באזור מגוריהם. למענה על שאלות היכנסו לאתר בכתובת הבאה: www.cancer.org.il או התקשרו למוקד הטלמידע, המאויש 24 שעות ביממה, בטלפון 1-800-599-995. לתרומות התקשרו 1800-35-46-46.

צילום: דוברות האגודה למלחמה בסרטן

דן ליאורי:
Related Post