X

ד"ר ערן שגב מונה לסגן מנהל ביה"ח כרמל בחיפה

אחרי 4 שנים מוצלחות בהם ניהל ד"ר ערן שגב את כל תחום הרפואה היועצת במחוז חיפה וג"מ, המחוז הגדול ביותר של כללית בארץ, עם אחריות ל כ 800 אלף מבוטחים. נכנס השבוע ד"ר שגב לתפקידו החדש כסגן מנהל ביה"ח כרמל .

ד"ר שגב יחליף בתפקידו את ד"ר בני רביב וירכז בהנהלת בית החולים את כל תחום ופעילות חדרי הניתוח, ניהול שעת חירום, אחריות על המחלקות הכירורגיות והמעבדות , ניהול הטכנולוגיות המתקדמות והצר"פ ותפקידי ניהול ואחריות נוספים.

" כמי שעשה תפקיד ניהולי במחוז, חשוב לי מאוד לקדם ולחזק את שיתוף הפעולה בין כרמל והקהילה לטובת המטופלים ", אומר עם כניסתו לתפקיד ד"ר שגב. " חשוב לי שכרמל כבי"ח עם מסורת ארוכה של מצוינות ימשיך להוביל ולהצטיין. ואני מתכוון לעשות הכל כדי להמשיך לקדם ולפתח את ביה"ח לחדשנות והצטיינות ".

ד"ר ערן שגב סגן מנהל ביה"ח החדש

ד"ר שגב נולד בחיפה וסיים את לימודי הרפואה שלו באוניברסיטה העברית בירושלים. ב 2008 הוא סיים את לימודי הסט'ז בביה"ח כרמל כסטז'ר מצטיין, ומאז המשיך לטפס בסולם ההצטיינות ובתפקידי הניהול.

ד"ר שגב בעל תואר שני בהצטיינות מוסמך במדעי הרפואה, מוסמך במנהל עסקים MBA ובוגר קורס דירקטורים ונושאי משרה מאוניברסיטת רייכמן. "כבר מגיל קטן ידעתי שאהיה רופא ", אומר ד"ר שגב. " אני אוהב את הרפואה, ורפואת נשים משלבת מבחינתי את כל מה שאפשר ויפה בעולם הרפואה. מכירורגיה, רפואה פנימית ומחקר מתקדם ועד הצד הטיפולי והחיוכים השמחים בחדר לידה ".

ד"ר שגב מומחה ברפואת נשים וכרופא בכיר במחלקה בכרמל שימש כמנהל מיון נשים, מנתח בכיר ביחידה לכירורגיה זעיר פולשנית, מדריך במרכז לסימולציה, וטיוטור מצטיין של מתמחים במחלקה.

משנת 2015 ועד היום שימש ד"ר שגב כאחראי שירות היסטרוסקופיה מרחבי, כשהוא מקים מערכת חדשנית לניתוב מטופלות ברמה המרחבית, וממסד בהצלחה את שיתוף הפעולה המרחבי בין חדרי הניתוח בביה"ח כרמל ובמרכזים הרפואיים של כללית בקהילה.

ד"ר ערן שגב עם מנהל בית החולים כרמל ד"ר אבי גולדברג
צילומים אלי דדון

" אני רואה בתפקיד שלי כמנהל אדם שבא לשרת את הצוותים בשטח, ולא שהשטח ישרת אותי ", אומר ד"ר שגב. " אני רוצה לעבוד מול העובדים לדאוג ליחסי אנוש טובים, לקדם את המתמחים והרפואה בכל הרמות והפלטפורמות, וליצור אווירה של עבודה עם חיוך וכיף לכולם " .

כשיש לו כמה שעות פנויות ד"ר שגב מסתגר לו בשקט בנגריה הקטנה שבנה לו בבית. שם הוא מגשים את חלום הילדות שלו ומגלף ביד אומן בעץ רהיטים מיוחדים. עם מוסיקה שקטה ברקע מפסל ד"ר שגב פסלים וגיטרות מעץ ומעצב לו את החלומות.

ד"ר שגב הוא גם חובב ספורט מושבע, הוא אוהב לצלול אל עמקי הים לשקט המרהיב של המצולות, וגם להמריא אל על לשמיים הכחולים עם רישיון הטיס הפרטי שלו. אבל ההישג הכי גדול בעיניו זאת המשפחה שלו והילדים.

"אני אוהב וחייב להציב לעצמי מטרות זה הדרייב שלי ", אומר ד"ר שגב. " שמתי לעצמי מטרות להיות רופא ומנהל והשגתי אותם. אני בא עם המון אנרגיות ודרייב חזק להרים ולקדם את כרמל כמה שיותר קדימה. כרמל תמיד היה בשבילי הבית והלב, אני גדלתי בכרמל. אני מכיר כאן כל פינה וכל מסדרון וממש שמח לחזור הביתה לכרמל ".

ד"ר שגב בן 46 תושב חיפה בזוגיות עם עדי דיילת באל על, ואבא אוהב לעומר בן 18 שרק התגייס לצה"ל, ולמעיין בת 16 תלמידה בביה"ס הריאלי בחיפה.

דן ליאורי:
Related Post