X

ד"ר להבית אקרמן נבחרה על ידי איגוד רופאי העור הסרבים לפתוח את חגיגות העשור

 ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור,  נבחרה על ידי איגוד רופאי העור הסרבים לפתוח את חגיגות העשור להיווסדות האיגוד בבלגרד (סרביה) ולהרצות בקרב  כ 400   רופאי עור,  על מגמות וטכנולוגיות חדשות בתחום ההזרקות המתקדמות בעולם.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

לכנס הגיעו  רופאי עור מרחבי העולם: צרפת, איטליה, גרמניה, אנגליה, ארה"ב, יפן, סין  ועוד והוא כלל יומיים של  הרצאות, סדנאות וחשיפת טכניקות חדשות.

ענקית התרופות הבינלאומית גלדרמה (Galderma), הנמצאת  בבעלות קונצרן נסטלה המגלגלת כ-90  מיליארד דולר בשנה, השיקה בכנס ליין מוצרים חדשים להזרקות. גלדרמה ובחרה בד"ר אקרמן לחשוף בעולם את ליין המוצרים עם המיתוג המחודש עם הטכניקות החדשות, תחת המסר- הזרקה למראה טבעי.

ד"ר אקרמן הגיעה ל 24 שעות בלבד, לפתוח את האירוע בהרצאה ובסדנא רצופה של 6 שעות. ד"ר אקרמן הסבירה: "הלקוחות  הישראליות מעדיפות לשמור את  המראה הטבעי וזה סוד ההצלחה והגדולה של הרופאים שהפנימו זאת  ומי שמצא את השיטות, הטכניקות והטכנולוגיות באמצעותן ניתן להשיג מראה זה – הוא מהמבוקשים".

כחלק נלווה לכנס העבירה ד"ר אקרמן בשיתוף ד"ר סבטלנה בוגדנוביס (Dr Svetlana Bogdanovic) רופאה בכירה בסרביה, הדגמות  מתקדמות להזרקות ומילויים ואף הספיקה להזריק  לכ 20 רופאים ורופאות.

בפינאלה: סופת שלגים בסרביה אשר גרמה לעיקכוב בטיסה של ד"ר אקרמן לישראל.

בצילום:מימין ד"ר סלאביצה פקוביץ', ד"ר סבטלנה בוגדנוביס ד"ר להבית אקרמן והדוגמנית אנה סלבניה.  צילום יח"צ

עדי ישראלי:
Related Post