X

דולה? מהיום לא רק בחדר לידה!

עם קבלת ההפניה לניתוח, יתכן ויעלו תחושות כגון מתח, חרדה, אי שקט וחוסר וודאות, אשר על פי מחקרים, עלולות לגרום לעצבנות, נדודי שינה, החמרת הכאב ותופעות פיזיולוגיות נוספות.

בא.ר.ם – המרכז הרפואי הרב-תחומי לרפואת א.א.ג, החליטו להרים את הכפפה ולפתח שירות חדש וראשון מסוגו בארץ בשם א.ר.מדולה.

הטיפול מעניק תמיכה וליווי אישי ע"י מטפלים מוסמכים עבור מטופלים לפני ואחרי ניתוח, וכולל מתן כלים להתמודדות עם חוסר השקט, הלחץ והכאב הנחווים על ידי המטופלים. הטכניקות המרכזיות במהלך הטיפול הן טיפול ברפואה סינית, שיאצו, רפלקסולוגיה, הדרכה בתרגילי תנועה, הנחיה בדמיון מודרך, הכוונה בנשימות ועוד. השירות ניתן על ידי מטפלים מוסמכים ומגובה מקצועית.

השירות מוצע כיום באופן פרטי כשירות משלים למטופלים המנותחים בא.ר.ם ולכלל הציבור. לאחרונה, כחלק משיתוף פעולה בין א.ר.ם לחברת הביטוח מנורה מבטחים, התווסף השירות כהטבה ייחודית למבוטחי החברה ויינתן בעבור השתתפות עצמית של 250 ₪ בלבד, בבתי החולים הפרטיים במרכז הארץ, למטופלים הנדרשים לניתוחים במגוון תחומים: עמוד שדרה, בריאטריה, נוירוכירורגיה, ניתוחי לב (למעט צינתורים) וניתוחים אונקולוגיים.

נעה מנלה – קרדיט לצילום אפרת בן יוסף

נעה מנלה, מנכ"ל א.ר.ם: "השירות החדש נולד כתוצאה מצורך שעלה מהשטח. חלק מהמועמדים לניתוח חשים מתח וחרדה וזקוקים לעזרה כדי לעבור את חווית הניתוח 'בשלום'. השירות עוצב וגובש כחלק מהתפיסה ההוליסטית המלווה את היום יום שלנו – תזכורת לטפל לא רק בגוף אלא גם בנפש וברוח, על מנת להיות בריאים". השירות הינו פיתוח ייחודי של א.ר.ם E.motion, היחידה לרפואה משלימה-אינטגרטיבית בא.ר.ם, בהנחייתה של עירית וולף גודמן.

עירית וולף גודמן, מנהלת א.ר.ם E.motion, היחידה לרפואה משלימה בא.ר.ם: "לגוף שלנו יכולת טבעית לחזור לשגרת בריאות שלמה לאחר ניתוח, אם רק נאפשר לו את התנאים לכך. בכדי שהגוף יוכל להתמודד בצורה מיטבית עם תהליך הריפוי, ישנה חשיבות רבה לשמירה על מצב רגשי ופיזיולוגי רגוע בעת ההגעה לניתוח. השירות החדש עונה על צרכים אלה ועולה בקנה אחד עם מחקרים רבים המראים שרפואה משלימה מחזקת ותומכת בתהליך הריפוי הטבעי לאחר ניתוח".

מרכז רפואי ארם

יעל פליישר, מנהלת תחום תביעות במנורה מבטחים: "אנו גאים להיות החלוצים בענף הביטוח שמשיקים שירות חדשני בתחום הבריאות בישראל. קבוצת מנורה חרטה על דגלה את ערך החדשנות וקידום ענף הביטוח בישראל תוך הבנה עמוקה של צרכי המבוטחים. מטרת השירות החדש להקל משמעותית על המטופלים במהלך ניתוחים מורכבים, להעניק להם תמיכה וקשר עם הצוות הרפואי ולעזור להם מבחינה רגשית ופיזית גם לאחר הניתוח".

המרכז הרפואי א.ר.ם פועל משנת 2009 כמרכז רפואי רב-תחומי לאף אוזן גרון, ראש-צוואר, פה ולסתות ומאגד רופאים מובילים בישראל לצורך מתן מענה מקיף ומקצועי לכל בעיה בתחום, ברמה הגבוהה ביותר.

לקבלת השירות ניתן לפנות לא.ר.ם בטלפון 03-7645464, או במייל –asafno@assuta.co.il

זהבה הופמן:
Related Post