X

דברים שכדאי לשים לב אליהם בהזמנת שירותי הובלות קטנות

כאשר נזמין בעל מקצוע, ובמיוחד מוביל, ישנם מספר דגשים שכדאי מאוד לשים לב אליהם. הדבר יקל לנו את תהליך ההובלה, ואי נעימויות ימנעו. הובלת ספה, מיטה, מוצר חשמלי, ארון, או כל דבר קטן לדירה חדשה או לבית העסק, ידרוש מכם לתאם שירותי הובלה קטנה. אי אפשר לדעת מתי תתקלו במהלך חייכם בצורך להזמין הובלה קטנה, ותמיד טוב לדעת מראש ולהקדים תרופה למכה.

באיזה רכב נשתמש לצורך ההובלה

בעת הובלה קטנה, לרוב, הרכב הנדרש יהיה ג'יפ, טנדר, או אפילו רכב משפחתי. סוג הרכב יוזיל או ייקר משמעותית את ההובלה ויש לשים לב שבחירת הרכב אתו תיעשה ההובלה, תואמת את סוג ההובלה. למשל, הובלה של מסך טלוויזיה, תתבצע ברכב סטנדרטי, ולא במשאית גדולה. לעומת, הובלה של מיטה זוגית, שכבר תדרוש אמצעים קצת יותר משודרגים להובלה.

מתי כדאי לקבוע את ההובלה הקטנה

ככל שנקבע יותר מראש את ההובלה, כך נבטיח מחיר הוגן בעבורה, הובלות שיתואמו בלילה שלפני, יהיו יקרות יותר באופן משמעותי מהובלות שנקבעו מבעוד מועד. נוסף על כך, הובלות בחודשי הקיץ, ייטו להיות יקרות יותר מאשר הובלות בעונת החורף הגשומה.

כמות אנשי הצוות המוביל

בהובלה קטנה, מומלץ להיעזר בצוות מובילים מצומצם ככל האפשר. יש לקחת בחשבון כי נהוג לתת תשר לכל מוביל, ואין צורך בחמישה מובילים בכדי להוביל כורסה אחת. יש לברר עם המוביל כמה מובילים יגיעו לצורך ההובלה, ולוודא כי זהו אכן מספר מדויק והגיוני ביחס להיקף ההובלה.

פירוק והרכבה של החפצים המובלים

לא כל החפצים שמובלים, יכולים לעבור בכזאת קלות. ישנם מסדרונות צרים, חדרי מדרגות קטנים, מעלית, ואפילו משקוף דלת שיקשו על המעבר. חפצים כמו ארון, מיטה, או כוננית גדולה, יצריכו פירוק על מנת לבצע את ההובלה, והרכבה בנקודת היעד. דבר זה ייקר את ההובלה ויש לתאם מראש נושא זה. בכדי להימנע מאי נעימויות כדאי להסביר בבירור למוביל כי החפץ דורש פירוק ולוודא כי המוביל אכן מספק שירותי פירוק והרכבה. במידה והמוביל אינו מספק שירות שכזה, בדקו האם תוכלו לעשות זאת בעצמכם, או להיעזר באדם חיצוני. היערכות מקדימה זו חשובה במיוחד משום שאם אדם לא מקצועי ינסה לפרק את החפצים, הוא עלול לגרום לנזק, ואתם, תשלמו כפליים. שיחה קצרה עם המוביל, תמנע מצב שכזה.

לסיכום, אין לדעת מתי אי פעם תזדקקו לשירותי הובלות קטנות. תמיד טוב להיערך מראש, ועם הובלות מיכאל ובוריס, כל התהליך יהיה קל ויעיל. הובלות קטנות מיכאל ובוריס מספקים מזה מספר שנים, ובעלי ניסיון וידע רב בתחום. תהיו בטוחים שהם יהיו המענה המלא, להובלה הבאה שלכם. הקישו בגוגל הובלות קטנות מיכאל ובוריס, ותקבלו את כל הפרטים שתצטרכו.

זהבה הופמן:
Related Post