X

בשלישי: ייפתח הקניון הראשון בצפת!

ביום שלישי הקרוב (23.2, י"א באדר) ייפתח הקניון החדש והראשון של צפת-  'נטו חיסכון הום סטייל' המתחם מאגד בתוכו  עשרות מותגים מובילים ומעניק לצרכנים חווית קנייה משובחת ומחירים מהזולים בישראל!. מדובר בסניף הראשון של רשת 'נטו חיסכון הום סטייל', בשטח עצום של 2,000 מ"ר במתחם שיהווה את מרכז ההום סטייל של הצפון.

למרות התקופה המאתגרת וימי הקורונה הושקעו בהקמת הקומפלקס משאבים כבירים  ולמעלה מ2.5 מיליון דולר במטרה להוות מוקד קניות אזורי שימשוך אליו אוכלוסיות מכל רחבי הצפון ולהעניק חווית קניה אירופאית, מחירים אטרקטיביים עם כל המותגים תחת קורת גג אחת.

מחלקת טכסטיל- צילום: SEיחסי ציבור
 

הרשת החדשה הינה תוצר של שיתוף פעולה בין אנשי העסקים אבינועם ואורן ספיר שבין העסקים שבבעלותם רשת המזון הכי זול ורשת סופר ספיר, ליזם ואיש העסקים הצפוני רונן גנון. יחד הקימו לאחרונה את רשת המזון 'נטו חיסכון' עם סניף ראשון בצפת כשבקרוב ייפתח סניף שני בביתר עלית, וכעת מצרפים אליה את המותג החדש: 'נטו חיסכון-הום סטייל'.

״הגיע הזמן להעניק גם לתושבי הגליל חוויית קנייה נעימה ומזמינה, להביא את המותגים הגדולים הכי קרוב לבית ולאפשר הנאה מהמחירים האטרקטיביים בארץ- כאן אצלנו אנחנו גאים להקים את הקניון הראשון של העיר צפת ומתחם ההום סטייל של הצפון  ומזמינים את הציבור להגיע לחוויה אירופאית בפארק תעשיות צפת עם כל המותגים המובילים ומחירים אטרקטיביים במיוחד" נמסר מרשת נטו חיסכון הום סטייל.

בקניון  החדש הממוקם מעל לסופר נטו חיסכון בלב פארק תעשיות  צפת תמצאו את כל מה שחלמתם במגוון מחלקות: מוצרי חשמל בהתחייבות למחיר הזול בישראל, מחלקת יודאיקה ותשמישי קדושה, מותגי אקססוריז לבית, ריהוט, ריהוט משלים, סירים וכלי מטבח של כל המותגים הגדולים, מותגי טקסטיל, הלבשה והנעלה, כלי בית, צעצועים ורכבים ממונעים לילדים, מחלקת ימי הולדת, עולם הבלונים, מחלקת תינוקות מגיל לידה ועד שנה ועוד.

הפרויקט מביא לראשונה לצפת את כל המותגים ועוד תחת קורת גג אחת: סולתם, דלתא, נעמן, המילטון, ורדינון, נספרסו, LOL, Fisher Price  (פישר פרייס), גורטקס כותי, ART (ארט), פוד אפיל, שמחה זה אנחנו, Homestyle, פלנרו ועוד.

זהבה הופמן:
Related Post