X

בר בריאות וסופר פוד בקונספט חדשני

Buo" – סופר בר – האלטרנטיבה הבריאה" יפתח לראשונה בארץ בהשקעה של 1 מיליון ₪, בפיאנו – מתחם הבילוי והקניות החדש, בעיר ימים – פולג נתניה, אשר הקמתו הולכת ונשלמת בימים אלו, לקראת פתיחתו הצפויה בתחילת מאי 2020.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

בר המיצים והסופר פוד החדש יוקם בקומת הקרקע בשטח המשתרע על כ 50  מ"ר  והוא יהיה סניף ראשון ברשת אשר תוקם בכל הארץ.

…Buo – סופר בר הינו בר חדש בקונספט חדשני אשר משלב בין בריאות לחיי הלילה וממזג בתוכו את הטוב משני העולמות. הבר  יציע ארוחות בריאות ושיקיים במהלך היום ובשעות הערב והלילה, לצלילי מוזיקה יציע הבר מאכלי  בריאות  בר מיצים המתמחה באסאי בולס (קערות אסאי), שייקים טבעיים וחיזוקי סופר פוד, הכל על טהרת המזון הטבעי והבריא. במקום אף תוגש גלידת יוגורט עם תוספות מיוחדות אשר ייובאו במיוחד למקום מברזיל, אמזונס ומקומות אקזוטיים נוספים.

Buo… – צילום עמית ויצמן סופר בר

את Buo מקימים טמיר אבגיל איש חיי לילה, שבבעלותו "להבר" בחוף פולג ולאונצ' בר "סושיאל רידם" בעיר נתניה וגל אמירה איש עסקים המתמחה בנדל"ן. לדברי טמיר אבגיל:  "Bou… יצור צורת בילוי חדשה בישראל ויביא את בשורת הבריאות לבליינים ולחובבי בילוי הלילה, בנוסף המקום החדשני יציע במהלך כל שעות היום ארוחות בריאות ומזינות."

מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים – פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו באפריל 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן בע"מ.

ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על כ-165 מיליון ₪ והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום (כגלידה לורן) לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

מרבית השטחים המסחריים במתחם כבר הושכרו, בניהם: מותג בגדי הילדים הישראלי המצליח ביותר בעולם NUNUNU, אשר יפתחו חנות מעוצבת על שטח של כ-50 מ"ר, השף לירן גרודה, אשר לקח חלק בתכנית הטלוויזיה "משחקי השף" וכיום נמנה על צוות התכנית, יפתח סניף ראשון של גלידה לורן האיטלקית. לצורך זה שכר חנות בשטח של כ-50 מ"ר, רשת סופרמרקטים פוליצר על שטח של 1,000 מ"ר, הקונדיטור דודו אוטמזגין, פיצה זוטא, רשת המזון האסייתית ווק טו ווק, כמו כן שכרו חנויות מעצבים, בנקים, קופות חולים ועוד. 

צילום כותרת: PIANO – מרכז מסחרי יוקרתי בעיר ימים – פולג. הדמיה סטודיו 360

עדי ישראלי:
Related Post