דגשים לתוצאות מחצית ראשונה והרבעון השני לשנת 2021
- ההכנסות ממכירות וממתן שירותים ברבעון הסתכמו בכ-120.6 מיליון ש"ח, גידול של כ-5.5% לעומת כ-114.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממכירות וממתן שירותים במחצית הראשונה הסתכמו לסך של כ-255.9 גידול של כ-14.5% לעומת 223.5 בתקופה המקבילה אשתקד. בתחום המוצרים הביתיים חל גידול של כ-34.4 מיליון ש"ח ובתחום המערכות המסחריות חל קיטון בסך של כ-2 מיליון ש"ח.
- הרווח הגולמי ברבעון הסתכם לסך של כ-35.5 מיליון ש"ח (כ- 29.4% מהמכירות), גידול של כ-26.4% לעומת כ- 28 מיליון ש"ח (כ-24.6% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכםלכ-81 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-53.8 בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-50.6%.הגידול נובע בעיקרו מהעלייה במחזור המכירות בתחום המוצרים הביתיים וכן כתוצאה מפעולות שהחברה נקטה במסגרת ההתמודדות עם השפעות נגיף הקורונה.
- הוצאות המכירה ברבעון הסתכמו לסך של 16.2 מיליון ש"ח לעומת 12.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. הוצאות המכירה במחצית הראשונה הסתכמו לסך של כ-33.8 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-27.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מגידול בשכר עבודה ונלוות בסך של כ-2.7 מיליון ש"ח, מגידול בהוצאות פרסום וקידום מכירות ועמלות מכירה, נטו, בסך של כ-2.2 מיליון ש"ח ומגידול בהובלה ללקוחות בסך של כ-1.1 מיליון ש"ח.
- הוצאות הנהלה ברבעון הסתכמו לסך של כ-6.9 מיליון ש"ח לעומת 5.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות הנהלה במחצית הראשונה הסתכמו לסך של כ-14.1 מיליון ש"ח בהשוואה ל-11.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקרו מגידול בהוצאות שכר עבודה ונלוות בסך של כ-2.1 מיליון ש"ח.
- הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-12.4 מיליון ש"ח (כ-10.3% מהמכירות) לעומת כ-10 מיליון ש"ח (כ-8.7% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-23.9%. הרווח התפעולי במחצית הראשונה הסתכם לכ – 33.2 מיליון ש"ח בהשוואה ל-15.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 120.4%.
- הוצאות המימון, נטו ברבעון הסתכמו לסך של כ-0.8 מיליון ש"ח לעומת 1.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות המימון, נטו במחצית הראשונה הסתכמו לסך של כ-3 מיליון ש"ח לעומת 3.8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.הקיטון נובע בעיקרו מירידה בהוצאות ריבית לזמן קצר כתוצאה מצריכת אשראי נמוכה יותר וכן הכנסות מעסקאות גידור מטבע.
- הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-13.1 מיליון ש"ח לעומת כ-9.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ-37.9%. הרווח הנקי במחצית הראשונה הסתכם לסך של כ-29.4 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-9.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-207.8%.
- ההון העצמי של החברה ליום 30.06.2021 הסתכם בכ-213.4 מיליון ש"ח לעומת 223.6 מיליון ש"ח ליום 31.12.2020. ההון העצמי הושפע מדיבידנד שהוכרז וטרם שולם בסך של כ-40 מיליון ש"ח, ומנגד, הרווח הכולל לתקופה בסך של כ-29.8 מיליון ש"ח.
- למותגים DELONGHI, BRAUN, BEKO, KENWOOD ו-LG (אשר מהווים מעל 80% ממחזור הקניות והמכירות של החברה) לא קיים שווי מאזני בספרים.
אודות ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ
ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ התאגדה בישראל כחברה פרטית בחודש פברואר 1993 ובחודש ספטמבר 2005 החלו להיסחר מניותיה של החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב בע"מ. הקבוצה עוסקת בשני תחומי פעילות עיקריים: תחום המוצרים הביתיים – במסגרתו עוסקת הקבוצה בייבוא, שיווק והפצה של מכשירי חשמל ואלקטרוניקה
ביתיים, מכירת ציוד נלווה ומתן שירותי אחריות ותיקונים למוצרים אלה. לקוחותיה העיקריים של הקבוצה בתחום פעילות זה כוללים רשתות וחנויות חשמל, בהן טרקלין חשמל בע"מ, שהיא לקוח עיקרי של הקבוצה; תחום המערכות המסחריות – במסגרתו עוסקת הקבוצה בייבוא, שיווק והפצה של מזגנים וכן מערכות מסחריות שונות (בעיקר מערכות מיזוג מסחריות) ומתן שירות למוצרים אלו.