X

במיוחד לפסח: ביסלי מרחיבים את סדרת Free style

אסם נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, מרחיבה את סדרת ביסלי Free Style לקראת חג הפסח, ומשיקה לראשונה את ביסלי Free Style מקסיקני במהדורה מוגבלת כשרה לפסח לאוכלי קטניות.

סדרת ביסלי Free Style אשר הושקה לראשונה בשנת 2021, שואבת השראה מעולם האלתורים המוזיקלי – היא מעניקה חווית אכילה שונה מכל ביסלי שהושק עד אז. בסדרת ביסלי Free Style כל ביסלי הוא בעל צורה ייחודית, שטוחה ומקופלת שמאפשרת תיבול חזק ועוצמתי, במרקם מחוספס וקראנצ'י במיוחד שמורגש בכל ביס.

ביסלי פריסטייל מקסיקני צילום: סטודיו אוסם

ביסלי Free Style מקסיקני הינו המהדורה הראשונה שיוצאת תחת סדרת Free Style לאחר ההשקה המוצלחת ב-2021. המהדורה מבוססת על קמח תירס בשונה משאר מוצרי הסדרה. היא מאופיינת בצורות Free Style שטוחות, קראנצ'ית ובטעם מקסיקני עוצמתי שיוצרים חווית אכילה כיפית במיוחד.

עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. לקראת חג הפסח, החלטנו השנה לתת מענה נוסף לצרכני הביסלי עם מהדורה מיוחדת כשרה לפסח של Free Style בטעם מקסיקני. בנוסף למהדורה זו, על המדף יהיו גם מהדורות כשרות לפסח של ביסלי גריל, ברביקיו ובצל".

ביסלי Free Style יוצע באריזת 60 גרם, כשר לפסח לאוכלי קטניות, פרווה, בהשגחת הרבנות שדרות. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

עדי ישראלי:
Related Post