X

בכל סוף שבוע: צפת העתיקה מתעוררת לחיים

מיזם חדש ומיוחד של עיריית צפת בשיתוף העסקים בעיר העתיקה בדגש על רחוב הגלריות יצא לדרך ביום חמישי.

החל מהשבוע, (2.7) בכל יום חמישי ושישי תתקיים פעילות ברחבי העיר העתיקה. על פי התכנית בכל יום חמישי החל מהשעה 19:15 יופעלו סיורים מודרכים, ומיד לאחר מכן נגני רחוב ינעימו את האווירה לצד דוכני מזון, דוכני יין איכותיים, בירות וגבינות צפתיות, הרצאות ופעילות לכל המשפחה, והכל על פי כללי התו הסגול ושמירה על הנחיות משרד הבריאות!.

בכל יום חמישי החל מהשעה 19:15 ייצא סיור של רוח צפת ללא תשלום מהתערוכה הכללית ברחבי העיר העתיקה. כמו כן במקביל יפעילו ב'אסנט ' סיורי טעימות לילי בשעה 20:30. בשדרת הגלריות תמצאו גלריות לאומנות פתוחות, דוכני מזון, לחוך תימני, פעילות במרכז הקבלה לרבות הרצאות, סדנאות וסרטונים, תוכלו לסייר במנהרות צפת מהמאה ה-16, להנות מיינות של יקב צפת ויקב אבוהב, גבינות צפתיות ועוד, והכל בשדרת הגלריות הציורית בלב העיר העתיקה בצפת כשברקע נגני ככליזמרים ינעימו את האווירה!.

בנוסף, בכל יום שישי החל מהשעה 10:00 תוכלו להנות מקבלת שבת צפתית לרבות מוסיקה, יקבים, מחלבות, סיורים מודרכים ושלל פעילויות בציר הגלריות שיציגו את התוצרים האומנותיים המרשימים.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "גם ביימי הקורונה חשוב לנו לשמור על הגחלת ולהמשיך את הפעילות בהתאם למה שניתן לקיים במגבלות הקורונה. צפת עיר של תיירות ומזמינה את עם ישראל להגיע לנפוש ולהנות בבירת הגליל, אני מזמין את תושבי צפת, האורחים שצפויים להגיע לצפת ואת כל תושבי מדינת ישראל להצטרף לחוויית סופ"ש בצפת עם לילות צפת וקבלת שבת צפתית- חוויה יוצאת דופן בלב העתיקה".

זהבה הופמן:
Related Post