X

בית האופנה GOLBARY משיק : קולקציית טיפוח אנטי אייג'נג חדשה – REIONIC

בית האופנה GOLBARY  משיק  לראשונה קולקציית טיפוח אנטי אייג'ינג המשקמת ומחדשת את נעורי העור.

מוצרי הסדרה מועשרים בחומצה היאלורונית וקומפלקס ויטמין ייחודי הפועלים לתיקון והפחתת סימני הזדקנות העור הניכרים לעין. שימוש יומיומי יסייע לעור הפנים להפוך לקורן וזוהר יותר ויעניק לו הזנה עשירה בלחות, גמישות ומיצוק.

הקולקציה החדשה כוללת 4 מוצרי טיפוח לעור הפנים:

גולברי סדרת טיפוח חדשה צילום אבי וולדמן

קרם פנים עם SPF 15  -מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מזין את העור בלחות, מפחית את מראה קמטי ההבעה ומשיב ברק, גמישות ומיצוק לעור הפנים. מכיל מסנני קרינה SPF15 המסייעים להגן על העור מפני השמש ונוגדי חמצון.

 קרם פנים לילה -מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מזין את עור הפנים באקסטרה בוסט של לחות אופטימלית. מכיל ניאצינמיד המשפר את מרקם העור ומווסת את השומן בעור. בנוסף מכיל תמצית הממליס וסווקאלן הידועים כמסייעים בהפחתת אדמומיות.

גולברי מחיר סרום 129.90 שח
צילום אלכס ליפקין

סרום פנים -מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מזין את העור בלחות ומפחית את מראה קמטי ההבעה, משיב ברק, גמישות ומיצוק לעור הפנים. מכיל נוגדי חמצון ובכך נלחם עם הרדיקלים החופשיים.

סרום עיניים  – מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין קומפלקס ייחודי. מכיל קפאין התורם למראה רענן ועירני יותר של קונטור העין. מועשר במרכיב Eyeliss- תמצית על לבסיס צמחי המסייעת בהפחתת נפיחות על ידי הפחתת הצטברות נוזלים מתחת לעיניים. בתוספת שני פפטידים טבעיים הפועלים במאבק במעגלים שחורים תוך חיזוק גמישות העור. סרום העיניים מעניק מראה צעיר ובריא יותר של ערובת העין.

מחירים לצרכן: קרם פנים 129.90 ש"ח קרם לילה 129.90 ש"ח

סרום פנים 129.90 ש"ח סרום עיניים 129.90 ש"ח

להשיג ברשת חנויות GOLBARY ברחבי הארץ ובאתר גולברי: golbary.co.il

עדי ישראלי:
Related Post