X

בית האופנה GOLBARY משיק: אוסף מעילי חורף 2024

הטמפרטורות צונחות והגשם הפציע וזו ההזדמנות מצוינת לבחור את המעיל המדויק לחורף הקרוב.  בית האופנה  GOLBARY משיק נבחרת של מעילים אופנתיים למלתחת חורף 2024. הקולקציה החדשה מתאפיינת באוסף פריטים אלגנטיים ומדויקים עשויים מבדים מחממים, רכים, ועוטפים המשלבים את כל הטרנדים שחובה לאמץ לעונה הקרה.

מימין חליפה 459.9 מעיל וסט 399.9 שמאל חליפה 449.9 וסט 399.9 תיק 249.9 שח, צילום שי יחזקאל

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של מעילי קווילט פרקטיים, מפנקים, ונוחים. ניתן להשיג אותם באורכים שונים ובגוונים מגוונים:  באורך מידי, עוטפים ומחממים, עם כיווצי מותן או קשירת מותן. ממעילי הניילון הקלאסיים במראה סטריט וואר, מעילים מעוטרים בפרווה סינטית רכה ועשירה, ועד למעילים במראה סקי  באורך מידי אלגנטי ועל-זמני.  אחד הטרנדים הכיפיים והמשרדגים כל לוק העונה עם הווסטים, וסטי קווילט בגוונים שונים, בגזרות אובר סייז ופיט על הגוף.

גולברי מציעה העונה  את מעילי טראנץ הקלאסיים והאלגנטיים, שתמיד רלוונטיים. בין המעילים ישנו הטראנץ הקלאסי בעל הצללית הארוכה והנקייה, וישנו הטראנץ הקצרצר שהתווסף לקולקציה העונה. את מעילי הטראנץ קל לשלב עם כל אאוטפיט, המעיל מתאים גם לשעות הבוקר, לעבודה או ליציאה בשעות הערב.

מעיל גולברי 499.9 שח, קרדיט ניר יפה_מבצע סופשנה עד 50% הנחה

 מעילים מפרווה סינטטית איכותית ועשירה, מלאים בגלאם ורכות ומשדרגים כל הופעה, מגיעים גם הם בגזרות מגוונות. הגזרה האלגנטית והמוקפדת שלהם מייצרת נוכחות וסטייל.  מתאים גם לעבודה, לאירועים או ליציאה בערב. בקולקציית הפרוות ישנם גם הוסטים שנותנים טוויסט לכל לוק. בנוסף,  בקולקציה  מעילי צמר אלגנטיים, עם עיטורי פרוות, וכפתורים קלאסיים ואלגנטיים. לצד המעילי צמר נראה גם את מעילי הבוקלה. מגיעים בגווני אדמה רכים ובאורכים משתנים.

מעילים עם קפוצ׳ונים מעוטרים בפרווה סינטטית עשירה. מעילי קווילט קצרצרים, ואף וסטים קווילט שמתאימים בדיוק לעונה.  מעילים במראה אוברסייז עם צווארונים גדולים,  מעילים במראה ספורטיבי של שרוכים וקפוצונים.

הגוונים השולטים הם מעילים לבנים, בז'ים, ורודים ירוק זית וכחולים.

 מחירים לצרכן: מעילים החל מ – 399 שח עד 599 שח

 ומעילי PROMO  החל מ – 299.90 ש"ח להשיג ברשת גולברי ברחבי הארץ

זהבה הופמן:
Related Post