X

ביה"ח רמב"ם: מוקירים את דור המייסדים

במשך 32 שנים עבדה יוכבד גונן, גמלאית רמב"ם המתגוררת בחיפה, במכון הרנטגן של ביה"ח, כאשר במרבית השנים שימשה כסגנית רנטגנאי אחראי. בשנת 1994 פרשה לגמלאות, אך זמן קצר לאחר מכן חזרה לעבוד שוב ברמב"ם במסגרת אחרת, לפרק זמן של שנתיים. לאחרונה היא ציינה את יום הולדתה ה-90. בין האורחים שהגיעו אליה לאחל לה מזל טוב לרגל האירוע המשמח, היו גם נציגי הנהלת רמב"ם ובראשם מנהל ביה"ח –  ד"ר מיקי הלברטל.

בתמונה: ד"ר הלברטל מנהל ביה"ח ויוכבד גונן.

המפגש הינו חלק מפרויקט מרגש המעמיד את דור מייסדי רמב"ם במרכז תשומת הלב. במסגרת היוזמה, מבקרים נציגי הנהלת רמב"ם, מחלקת משאבי אנוש בביה"ח ועמותת הגמלאים של המרכז הרפואי, את הגמלאים אשר מציינים את ימי הולדתם ה-80 וה-90 ומגיעים אליהם למפגש בביתם.

היוזמה, שהייתה נהוגה בשנים עברו במתכונת מעט שונה, חודשה לאחרונה, כאשר במהלך הביקורים הללו נפגשים הגמלאים עם בכירי הסקטורים בהם נהגו לעבוד בעבר ברמב"ם, מעלים זיכרונות ומקבלים פרחים ואת ספר שנת ה-80 של ביה"ח המגולל שמונה עשורים של עשייה מימיו הראשונים של רמב"ם ועד היום.

"חשוב להוקיר את פועלם של הגמלאים שלנו", מסבירה נירה שגב, סגנית מנהל אדמיניסטרטיבי ברמב"ם אשר מלווה את הפרויקט, "אלו האנשים שהניחו את אבני היסוד לבית החולים כפי שאנחנו מכירים אותו כיום וחייהם שזורים בו עד היום. אנחנו צריכים לחבק את העבר שלנו וליהנות מהאוצרות שהאנשים הללו אוצרים בתוכם כל עוד הם אתנו".

כאמור, יוכבד גונן עבדה ברמב"ם למעלה מ-30 שנים. מלבד עבודתה בביה"ח, גונן הייתה פעילה בהסתדרות בחיפה, כיהנה כחברת מועצת ההסתדרות ואף קיבלה את אות יקיר ההסתדרות בשנת 2010. בנוסף, גונן הייתה פעילה במועצת נעמ"ת ופעילה מרכזית בוועד הארצי של טכנאי הרנטגן וועד העובדים ברמב"ם.

"את ובני דורך יצקו את הבסיס האיתן של בית החולים בתחומים השונים, והביאו אותנו להיות מרכז מצוינות", הקריא ד"ר הלברטל במעמד המפגש את ההקדשה שנכתבה לגונן על גבי ספר שנת ה-80 של ביה"ח והוענק לה במתנה, והוסיף, "מאחלים לך אושר ובריאות".

חוגגת 90. צפו במפגש בין מנהל רמב"ם לגמלאית שחוגגת 9 עשורים: https://youtu.be/ifO4EDsN4JY

בתמונה בכותרת : נציגי רמב"ם מבקרים את יוכבד גונן לכבוד יום הולדתה ה-90.

צילומים: הקריה הרפואית רמב"ם.

עדי ישראלי:
Related Post