X

ביה"ח לילדים "רות" אירח את כוכבי את כוכבי שנות ה-80

בוקר עמוס כוכבים עבר היום על ילדי ביה"ח "רות" לילדים, שנהנו מפעילות התנדבותית לילדי המאושפזים ומטופלים במרכז הרפואי.

הבוקר, שנפתח בדברים שנשאו אורחי הכבוד של האירוע: שמשון עידו, חבר מועצת העיר חיפה, שלמה אוחיון, יו"ר האגודה וועד קרית חיים וד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, הפך מהר מאוד לאירוע צבעוני שמשך ילדים מכל הגילאים, בני משפחה ומבקרים סקרניים.

את האורחים ליווה הפנינג ענק שהתקיים בקומת מרפאות חוץ של ביה"ח "רות" וכלל צילומי מגנטים של חברת קוואלה, בובות ענק, פעילות של הבלון הקסום, חלוקת משחקים וממתקים מופע של הקומיקאי איתן בוכריס וחלוקת מתנות מטעם מועדון הכדורגל של מכבי חיפה.

ראשונה להפעיל את הילדים היתה שרון אלימלך, אחריה הגיעו לפגוש את המטופלים במחלקה את כוכבות סדרת הראליטי "גולדסטאר" לי ברקוביץ ומיטל דיין. בהמשך נהנו הקטנטנים מקוגומלו – מאסטר הקפוארה של הילדים, שחימם את הזירה בשביל כוכב הילדים הידוע "מני ממטרה" שהגיע לשיר, לרקוד ולהצטלם עם המעריצים. באירוע לקחו חלק גם שני אלון, זוכת ה"מרוץ למיליון" ואומן החושים נבו אבוטבול.

גולת הכותרת הייתה ביקור הקאסט של כוכבי הסדרה "שנות ה-80": מני אסייג, מירי בוהדנה, צחי לב, יוסי וידר, הרצל טובי, לירן יקוטי, אריק משעלי, אילן אדרי, שרלין דניאל וחזיזה מוראי. הכוכבים משכו את תשומת הלב של רבים, כשהסתובבו בין כתלי בית החולים וסיירו במרכז הרפואי. החבורה הודתה למארחים מרמב"ם ואף השאירה מזכרת מצולמת: ברכת ווידאו לצוות הסיעוד של רמב"ם לציון שנת האחות 2020.

את האירוע ארגנו כוכי חג'ג' – יו"ר וועדת הרווחה של ארגון עובדי עיריית חיפה, שרית תורג'מן ועידן עידו והוא התקיים הודות לתרומתם של אמנון עידו – יו"ר ארגון עובדי עיריית חיפה, ועד קרית חיים, רפאל אליאנרדו, אדם שאול, ביטרמן חיים, מיקי קצב, אורי באבו ונאווה קולאג'.

צפו: כוכבי שנות ה-80 במסר לאחיות רמב"ם – https://youtu.be/pfU_8rUa87c

https://youtu.be/pfU_8rUa87c

בתמונות: הכוכבים מבקרים את ילדי רמב"ם. צילומים: פיוטר פליטר, הקריה הרפואית רמב"ם.

עדי ישראלי:
Related Post