X

ביה"ח כרמל: רוקחת זכתה בפרס למחקר מצטיין מאוניברסיטת בן גוריון

רוקחת בית החולים כרמל, נדיה מרגולין זכתה בפרס והוקרה  למחקרים מצטיינים ברוקחות ובפרמקולוגיה בישראל מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב. הפרס ע"ש ד״ר דיוויד ווד ניתן לנדיה בטכס מרגש באוניברסיטת בן גוריון.

לאה זק מנהלת בית המרחקת של כרמל אמרה כי נדיה היא רוקחת שירותית מאד, ואף זכתה ב"הצטיינות בשירות" בשנת 2016, נדיה היא רוקחת יוזמת , בעלת מעוף וחזון ורצון ללמוד דברים חדשים כל הזמן . מעמיקה בלימוד עצמי , עוברת הכשרות וקורסים מקצועיים כל הזמן.

נדיה יחד עם הצוות  המחקר הציגה את העבודה שזכתה בפרס העוסקת בפיתוח אפליקציה – מחשבון המתבסס על נתוני big data  למתן מרשם של הזנה תוך ורידית לפגים. "זהו נושא מאד חשוב וחיוני הסבירה נדיה , במיוחד בעולם המתפתח הדיגיטלי . המחקר מתבסס על מתן מרשם "חכם" הלוקח את כל הנתונים הקליניים של המטופל ונותן עזרה חיונית למטפל לרשום מרשם נכון ומתאים".

בצוות העבודה עם נדיה כנציגת בית החולים כרמל נמצאים גם כנציגי קהילה וחברות, טומי אלון רוקח קליני במחוז חיפה של הכללית וצילה מישלס כהן רוקחת בחברת תרופות. העבודה נעשתה במסגרת קורס ״רפואה בענן״ תואר שני רוקחות קלינית וניהול רגולטורי אוניברסיטת בן גוריון בנגב וזכתה להוקרה ובפרס מצוינות .

עוד מעדכנת לאה זק מנהלת בית המרקחת של כרמל כי נדיה מרגולין משמשת כרוקחת מחלקתית של המחלקה הנוירולוגית ושל המחלקה האורולוגית ובנוסף היא אחראית על רכש התרופות בבית החולים. נדיה עובדת בכרמל , 5 שנים, בעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון . היא רוקחת סופר מקצועית וגאווה לבית המרקחת שלנו אומרת לאה זק למרות שיש לה 2 ילדים קטנים נדיה מצליחה לשלב, עבודה, לימודים והורות בצורה מעוררת השראה.

בצילום – מנהלת בית המרקחת לאה זק והרוקחת הזוכה נדיה – צילום: אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post