X

ביה"ח כרמל: נבחרת הרופאים הטובה ביותר בארץ

רשימה מכובדת ועטורת כוכבים של מומחי בית החולים כרמל מככבת גם השנה ברשימת הרופאים הטובים בישראל של מגזין היוקרה פורבס.

המגזין היוקרתי סקר את כל הרופאים המומחים בישראל וביצע בחירה מדוקדקת על סמך מדדים בינלאומיים וביצוע סקר אנונימי של הרופאים המובילים בישראל שהמליצו על הרופאים הטובים ביותר.

מספר שיא של 25 רופאים בכירים מכרמל הפזורים לאורך כל שדרת מקצועות הרפואה וההתמחויות מהמובילים בארץ נבחרו ומופיעים השנה ברשימת הרופאים הטובים בישראל של המגזין. ובכרמל מתברר ישנם לא רק מומחים מובילים ברמה הארצית אלה גם רשימה מכובדת של רופאים מומחים המשמשים  גם כיו"ר ארציים או מזכירים של מקצועות הרפואה בישראל, ביניהם: פרופ' אילנה דואק מנהלת מחלקת א.א.ג וניתוחי ראש וצוואר בכרמל המשמשת כיו"ר איגוד רופאי אף אוזן וגרון וניתוחי צוואר בישראל. פרופ' יוחאי אדיר מנהל מכון הריאות בכרמל המשמש גם כיו"ר איגוד רופאי הריאות בישראל. פרופ' אלי צוקרמן מנהל יחידת הכבד בכרמל המשמש גם כיו"ר החברה הישראלית למחלות כבד. פרופ' רונן רובינשטיין, מנהל היחידה לדימות הלב בכרמל המשמש גם כמזכ"ל האיגוד הקרדיולוגי הישראלי. ד"ר ויקטור פרחויקי מנהל המחלקה הנפרולוגית בכרמל המשמש גם כיו"ר האיגוד הישראלי לנפרולוגיה ויתר לחץ דם . ד"ר ריאד חדאד מנהל המחלקה הכירורגית ב' בכרמל המשמש גם כיו"ר החברה הישראלית לכירורגיית כבד וכגזבר החברה הישראלית לכירורגיה אונקולוגית. ופרופ' גיורא פילר מנהל מחלקת הילדים בכרמל המשמש גם כמשנה לדיקן בפקולטה לרפואה של הטכניון .

עוד מככבים ברשימת הרופאים הכי טובים בישראל של המגזין השנה פרופ' אורנה גייר מנהלת מחלקת עיניים בכרמל וד"ר אלינה מלמוד רופאה בכירה במחלקה. ד"ר יורם דקל מנהל המחלקה האורולוגית וד"ר בוריס פרידמן רופא בכיר במחלקה.

פרופ' עופר לביא מנהל מחלקת נשים ויולדות בכרמל וד"ר יעל גולדברג מנהלת היחידה לאולטרסאונד גניקולוגי מיילדותי במחלקה. ממחלקת הילדים של כרמל בולטים פרופ' נתי צלניק מנהל היחידה לנוירולוגית ילדים ומנהל המכון להתפתחות הילד של הכללית במרחב חיפה וגליל מערבי, פרופ' משה אפרת מנהל יחידת הזיהומים של המחלקה. ד"ר איילת שני אדיר מומחית ברפואת עור בילדים במחלקה בכרמל ובמחוז חיפה של הכללית. ד"ר לילך שמר מאירי נוירולוגית ילדים ומומחית להתפתחות הילד בכרמל ובמחוז.

פרופ' אבי רוטשילד מנהל מחלקת ילודים וטיפול נמרץ פגים המשמש גם כראש אשכול ראם (רופא, אדם, ומקצוען) בפקולטה לרפואה בטכניון. ד"ר ארז שרוני מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה ד"ר רונן גלילי מנהל היחידה לניתוחי חזה וריאות  וד"ר אמיר אברמוביץ מנהל היחידה לרפואת ריאות פולשנית במכון הריאות בכרמל.

ממגזין פורבס מעדכנים כי זו השנה החמישית ברציפות, שמגזין פורבס ישראל מפרסם את רשימת הרופאים הטובים. " דירוג הרופאים הטובים בישראל היא לא משימה פשוטה, אומרים בפורבס,  היא דורשת איסוף כמות גדולה של נתונים, עיבוד וניתוח שלהם באמצעות מתודולוגיה חזקה ונכונה ובעיקר, היא דורשת יכולת להתעלם מלחצים ומאינטרסים חיצוניים על מנת ליצור את הרשימה האובייקטיבית והשקופה ביותר בישראל ".

פרופ' גיורא פילר מנהל מחלקת הילדים בכרמל המופיע בגיליון המיוחד יחד עם עוד 4 רופאים בכירים ממחלקת הילדים בכרמל, שגם הם נבחרו בתחומם כרופאים הכי טובים בישראל אומר כי מחלקת הילדים בכרמל היא מיקרוקוסמוס למצוינות של כרמל.

" אין ספק כי בית החולים כרמל משמש כחממה ובית גידול מעולה למצוינות ולמקצוענות רפואית. מקצוענות רפואית אינה רק ידע, אלה מכלול שלם של יחס רופא מטופל ,תמיכה ומחקר אקדמי, וסביבה האיכותית של רופאים מצוינים המקרינה על דור העתיד של המתמתחים והרופאים בכלל בכרמל בכלל.

אני שמח שהמגזין בחר בחמישה רופאים מהמחלקה כרופאים מצוינים, ושואף כי מספר זה אף יגדל. מחמם את הלב שגם מטופלים וגם קולגות רואים את העשייה המתבצעת אצלנו במחלקה בכרמל  והפרגון ההדדי שכלל איננו מובן מאיליו הינו מבורך ומוערך. אני מקווה שנמשיך לשרת את ציבור המטופלים נאמנה, במקצועיות במסירות ובאנושיות".

בצילומים – הרופאים הטובים מכרמל  צילום : אלי דדון

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זהבה הופמן:
Related Post