X

ביה"ח כרמל: מנהלת חדשה ליחידה לרדיולוגיה פולשנית

"הרדיולוגיה היא צומת מרכזי של טיפול, כמעט בכל חולה בבית החולים, והרדיולוגיה הפולשנית נמצאת כיום בחוד החנית עם הטכנולוגיות והטכניקות החדשניות ביותר". כך אומרת ד"ר גליה רוזן מי שמונתה החודש למנהלת החדשה של יחידת האנגיוגרפיה בבית החולים כרמל.

בטקס חגיגי בפתיחת ישיבת ההנהלה של בית החולים כרמל קיבלה ד"ר רוזן את כתב המינוי החדש מידי מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהל המכון הרדיולוגי של כרמל פרופ' נתן פלד.

גליה נולדה בתל אביב והתחנכה בבית הספר תלמה ילין שם למדה ואהבה פסנתר. למדה רפואה בהדסה בירושלים ואת לימודי הסטאז' עשתה בבית החולים שערי צדק שבבירה. את ההתמחות ברנטגן היא סיימה בבית החולים איכילוב שבתל אביב . היא נסעה ל"התמחות- על" ברדיולוגיה פולשנית במניסוטה ארה"ב ונשארה לעבוד שם תקופה כרופאה בכירה . בתום ההתמחות היא חזרה לאיכילוב כרופאה בכירה ברדיולוגיה פולשנית שם הקימה את השירות המיוחד להדמיה ווסקולרית, ששימש בעיקר את המחלקות לכירורגית כלי דם, והיחידות להשתלות איברים. לאחר כמעט 13 שנה באיכילוב, מגיעה ד"ר רוזן  לביה"ח כרמל.

" אני מודעת למסורת המפוארת של היחידה בכרמל ומקווה להמשיך אותה, אומרת ד"ר רוזן. פגשתי כאן צוות תומך מסור ומקצועי ופגשתי מחלקות קליניות עם פעילות ענפה המתאימות לשיתוף פעולה כמו כירורגיית כלי דם, נפרולוגיה, אורולוגיה, יחידת הכבד, כירורגיה כללית, מחלקות נשים , פנימיות, כמעט  כל רחבי בית  החולים. אני רואה כאן כר פורה עם המון פוטנציאל לשיתופי פעולה מוצלחים ", אומרת ד"ר רוזן.

" אני מביאה איתי את החינוך לעבודת צוות מתחום השתלות האיברים שם זה  מאוד בולט. ההשתלה לעולם לא תצליח אם לא כולם יחד. אני מאמינה שהשלם גדול יותר מסך כל החלקים המרכיבים אותו וזו  הדרך לתרום ולהיתרם". בכרמל תיתן ד"ר רוזן והיחידה לאנגיוגרפיה שבניהולה שירות לכלל המחלקות ותציע את כל טווח הפעולות המרכיבות את הרדיולוגיה הפולשנית כמו פעולות ורידיות ועורקיות פעולות טיפוליות בחולים אונקולוגיים, פעולות בחולי כליות וכבד ועוד.

ד"ר רוזן נשואה ואם ל- 2 ובעלה גם הוא רופא (ילדים). היא אוהבת לקרוא ספרים ובעיקר אוהבת את משפחתה. " המעבר לצפון לא היה לי קל ובלי התמיכה של בעלי והילדים לא הייתי מצליחה, זה פרויקט משפחתי, הם איתי עוזרים ותומכים בי במעבר החדש לצפון " אומרת  ד"ר רוזן.

" אני שמחה לפגוש כאן בכרמל אנשים נחמדים ומשפחה חמה אבל הם קודם כל ובעיקר אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. יש כאן בכרמל רמה מקצועית ואיכות רפואה יוצאים מן הכלל, ואני גאה ושמחה להצטרף למשפחת  כרמל" אומרת ד"ר רוזן. פרופ' נתי פלד מנהל המכון הרדיולוגי בכרמל ברך את ד"ר רוזן עם כניסתה לתפקיד ואמר.

" ד"ר רוזן היא תוספת כוח משמעותית ואיכותית לבית החולים בכלל, ולמכון הרדיולוגי בפרט. ד"ר רוזן מביאה איתה ניסיון ומקצועיות מובילה ורבת שנים תוך יצירת סביבת עבודה נעימה לצוות ולמחלקות בית החולים. אני מאחל לה ולנו יחד, הצלחה רבה ".

בצילום – ד"ר רוזן בקבלת המינוי עם מנהל ביה"ח ומנהל המכון הרדיולוגי בכרמל – צילום: אלי דדון

 

זהבה הופמן:
Related Post