X

ביה"ח כרמל: מינוי של כבוד ויוקרה

לראשונה באירופה ובישראל , מונה רופא ישראלי כעורך מגזין רפואת הריאות האירופאי ה ERS.

מנהל מכון הריאות במרכז הרפואי כרמל ובמחוז חיפה של הכללית פרופ 'יוחאי אדיר מונה החודש כישראלי הראשון שיערוך את המגזין היוקרתי ה ERS. מדובר באחד המגזינים המקצועיים והמדוברים ביותר בעולם בתחום רפואת הריאות ונחשפים אליו מידי חודש אלפי מומחים חוקרים ורופאי ריאות מהמובילים בעולם. עורכי העיתון אומרים כי פרופ' אדיר מישראל מביא איתו לתפקיד ניסיון רב שנים ברפואת הריאות וכי הוא יתרום רבות לרמתו המקצועית והאיכותית של העיתון.

ה ERS European Respiratory Revieiw יוצא לאור בכל רבעון , הוא מרכז בראיה כלל עולמית את החידושים והמאמרים המעודכנים ביותר ברפואת הריאות בעולם.

פרופ' אדיר הודה למערכת העיתון על הבחירה בו ואמר " אני מודה לחברי מערכת הפרסומים של ה ERS  על האמון שנתנו בי וברפואת הריאות בישראל  ואני מאמין שנצליח להמשיך לקדם את נושא רפואת הריאות בארץ ובעולם".

פרופ' אדיר מכרמל משמש גם כיו"ר האיגוד הישראלי לרפואת ריאות, בתפקידיו הקודמים היה מפקד המכון לרפואה ימית של חיל הים. כיום הוא מנהל את מכון הריאות בכרמל ואת המלמ"ר ברחוב הגפן של הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

מכון הריאות בכרמל בניהולו של פרופ' אדיר נותן שירות מרחבי ומהווה מוקד מצוינות אזורי ולאומי במגוון רחב של מחלות ריאה. המכון פעיל ביותר בתחום האקדמיה והמחקר, נמצא בחזית הטכנולוגית בתחומו ומהווה מוקד למטופלים מאזורים רבים ומרוחקים וכל זאת במקביל למובילות בשביעות רצון מטופליו. השנה זכה מכון הריאות שבניהולו בהוקרה כמרכז מצוינות מוביל של הכללית בכל הארץ.

בצילום – פרופ' יוחאי אדיר מכרמל – צילום: אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post