X

ביה"ח כרמל: מינוי חדש בשירות הסוציאלי

לימור דיסני התחדשה במינוי חדש כסגנית מנהלת השירות הסוציאלי במרכז הרפואי כרמל. לימור שעבדה בשנים האחרונות כעוס"ית במחלקה הקרדיולוגית ועו"ס פרסונל במשאבי אנוש, תשמש כסגניתה של הדס בן שלמה מנהלת השירות הסוציאלי בכרמל

" אני מאמינה במקצוע העבודה הסוציאלית, אוהבת את העשייה ורואה בה שליחות ", כך אמרה השבוע העוס"ית לימור דיסני שנכנסה לתפקידה החדש כסגנית מנהלת השירות הסוציאלי במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית.

לימור בקבלת המינוי עם ד"ר אבי גולדברג, עוז יאיר והדס בן שלמה – צילום אלי דדון

לימור התכבדה במינוי החדש בישיבת הנהלת ביה"ח אליה היא הוזמנה בהפתעה. את כתב המינוי העניקו לה מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג, עוז יאיר המנהל האדמיניסטרטיבי ומנהלת השירות הסוציאלי בכרמל הגב' הדס בן שלמה.

לימור בהכשרתה היא  עו"ס (M.A) ופסיכותרפיסטית. עובדת בביה"ח מעל 22 שנה במחלקות שונות. ובשנים האחרונות עבדה כעו"ס במחלקת קרדיולוגיה ועו"ס פרסונל במחלקת משאבי אנוש.

המחלקה לעבודה סוציאלית בכרמל בניהולה המוצלח של הדס בן שלמה מנהלת השירות מונה כיום 21 עובדות סוציאליות. העובדות הסוציאליות בכרמל בעלות תארים מתקדמים, תואר שני ודוקטורט, ובנוסף לחלקן מומחיות מוכרת בתחום בריאות, פסיכותרפיה, הנחיית קבוצות ועוד. צוות המחלקה הסוציאלית מעורב בביה"ח הן בטיפול בחולים ובני משפחותיהם והן באנשי הצוות במחלקות וביחידות השונות בהתאם לצרכים שעולים, הן בתקופת שגרה והן בחרום.

מנהלת השירות הדס מסבירה כי ," לאור המעורבות של הצוות בקידום פרויקטים ונושאים חוצה ארגון מחד והמורכבות ההולכת וגדלה של מטופלים והקושי במענים במסגרת קהילה מאידך, עלה צורך במינוי של עובדת בכירה במשרה מלאה לסגנית כדי לסייע במתן מענים עבור הצוות בתהליכים אלה ".

עוד אומרת הדס כי " לימור עובדת למעלה מ 20 שנה בבית החולים, משמשת מדריכה של עובדים וסטודנטים, משלבת עבודה במאושפזים לצד טיפול בפרסונל, בעלת רמת מחויבות גבוה למאושפזים ולעובדים, זמינה למתן ייעוץ ראשוני וסיוע לעובדים ומנהלים גם מעבר לשעות העבודה. ללימור יכולות ארגוניות ומקצועיות גבוהות. מגויסת וזמינה למתן סיוע מיידי לכל פנייה של עובדת סוציאלית ומעורבת בהתמודדות עם מטופלים מורכבים במחלקות ".

לימור הודתה לכל המברכים ואמרה, " אני סבורה כי הטיפול הרגשי הוא חלק מתהליך ההחלמה, וכי יש חשיבות רבה למפגש האנושי עם בני אדם בעת משבר, לתמיכה במטופלים ובני משפחתם, ולא פחות חשוב מכך – בצוות העובדים המבצע עבודתו במסירות. אני חשה חיבור לצוות השרות הסוציאלי ולמשפחת כרמל ".

לימור בת 48, נשואה לגבי ואימא לאלינור, אוריה ואיתמר. לימור נולדה וגדלה בחיפה מתגוררת כיום בבנימינה.

עדי ישראלי:
Related Post