X

ביה"ח כרמל: מינוי חדש במערך נשים ויולדות

" יש אצלנו במחלקה בכרמל מרקם אנושי מדהים ומיוחד עם אור בעיניים וחדוות עשיה, איתם אני רוצה להיות ואותם אני רוצה לקדם " כך אמר ד"ר קידר בטקס קבלת כתב המינוי.

פרופ' עופר לביא מנהל מערך נשים ויולדות בכרמל ברך את ד"ר קידר ואמר " ד"ר קידר הוא אחד הראויים ביותר לניהול היחידה. ד"ר קידר מוביל את הפרויקטים הכבדים של המחלקה מוביל את חינוך הסטודנטים, הוא רופא נאמן ואהוב על כולם, ואני מאוד שמח ומברך על המינוי שלו".

ד"ר ראובן קידר

ד"ר קידר הגיע לכרמל בשנת 2000  היה סטודנט במחלקה וגם את הסטאז' שלו עשה בכרמל. הוא מומחה בגניקולוגיה ובמיילדות וסיים בהצלחה "התמחות על" בהריון בסיכון בטורונטו קנדה בשנת 2012. לאחר שחזר לכרמל שימש כרופא בכיר במחלקה והיה סגן מנהל המחלקה . במסגרת תפקידו החדש  ימשיך ד"ר קידר לנהל את חדרי הלידה בשיתוף עם ד"ר מוטי ברדיצ'ב וד"ר עמית דמתי .

בנוסף לתפקידו בביה"ח כרמל משמש ד"ר קידר כרס"ן במילואים האחראי על כל תחום המיילדות והגניקולוגיה בבתי החולים שדה של צה"ל, הכוללים אירועי אסון גדולים בארץ ובעולם. עד היום השתתף ד"ר קידר במשלחות הישראליות הגדולות לסיוע ברחבי העולם כמו באסון הטייפון בפיליפינים ברעידת האדמה הגדולה בנפאל ובעוד אזורים מוכי אסון.

לפני כשנתיים קיבל ד"ר קידר מינוי מיוחד בארגון הבריאות העולמי WHO לגיבוש מדיניות לטיפול בנשים וילדים במתארי אסון. "אני נתקל ברחבי העולם בסיפורי קורעי לב. זאת בעיניי שליחות מיוחדת וחוויה יוצאת דופן שאני שמח להימנות על הצוות המוביל בה", אומר ד"ר קידר.

כמי שתמיד רץ תורם ומתנדב הצטרף לאחרונה ד"ר קידר גם למרפאה חדשה וייחודית שהוקמה לראשונה בחיפה. מרפאה לטיפול בחסרי מעמד חוקי ואנשים ללא ביטוח בריאות בישראל . למרפאה מגיעים פליטים קשי יום עובדים זרים והומלסים וד"ר קידר מרכז במרפאה את כל תחום הגניקולוגיה והמיילדות.

"אני רוצה להבטיח שממחלקת היולדות שלנו בכרמל יצאו תינוקות בריאים, אומר ד"ר קידר אני רוצה לדאוג להכשרת דור העתיד של רופאי הנשים ולהמשיך למתג את מחלק היולדות שלנו כמחלקת בוטיק עם יחס אישי ליולדות וטיפול איכותי ומיטבי באימהות ובילדים".

בחדר הלידה בכרמל ישנם כ 24 מתמחים כ 4 רופאים בכירים כ 34 מיילדות המבטיחים את חזית הרפואה הטובה והמקצועית ביותר עבור היולדות והתינוקות החדשים. 

"הנושא החם במחלקה כיום הוא תחום הביות המלא מעדכן ד"ר קידר, זה הנכון ביותר  הכי אנושי ואמיתי. הקמנו יחידה חדשה בקומה 7 עם עמדות מיוחדות לביות מלא, ואנחנו מאוד מעודדים את תחום הביות המלא, אבל בהחלט אפשר גם ללדת עם ביות חלקי. אנחנו כאן למען היולדות וקשובים לכל רצון ובקשה", מסכם ד"ר קידר.

ד"ר קידר בן 49 נשוי לטל אחות בכללית ואב לשלושה, שני בנים נועם ואלון, ואלה  בת 12

בצילום – ד"ר ראובן קידר מנהל היחידה החדש בכרמל – צילומים: אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post