X

ביה"ח כרמל לטובת תושבי העוטף והצפון

כבר תקופה ארוכה מאז פרוץ המלחמה שצוותי בית החולים כרמל לא מפסיקים להתנדב ולתמוך בכל דרך אפשרית  בתושבי העוטף ותושבי הצפון.
אחרי שהצוותים המסורים ירדו לאילת ולים המלח כדי לסייע למפונים הרבים, הכינו סנדויצ'ים וחבילות שי לחיילים, הרקידו בהתנדבות את מפוני הצפון השוהים במלונות העיר.

הנהלת כרמל ויו"ר וועד העובדים אירנה ברייב בשוק האיכרים בכרמל צילום: אלי דדון

אחרי שמחלקות שלמות על מנהליהם ועובדיהם יצאו לסייע בקטיף במשקים החקלאיים, אירח השבוע ביה"ח כרמל גם את שוק האיכרים של העוטף והצפון במטרה לסייע לתושבים ולעסקים בעוטף ובצפון.
על היוזמה המבורכת חתומים ועד העובדים ומחלקת משאבי אנוש שארגנו שוק איכרים עשיר ומגוון ממנו נהנו כל העובדים והמבקרים. בשוק נפרסו דוכנים צבעוניים של מיטב התוצרת של יישובי העוטף והצפון. היו שם דוכני שמן זית וגבינות מיוחדות, שתילים ועציצים מוריקים, דוכנים מיוחדים של יינות ודבש  וכמובן דוכני פירות וירקות טריים טריים ועוד ועוד.
עובדים רבים מצוות ביה"ח קנו מכל טוב היריד וסיפרו כי הם מרגישים שותפים באמצעות הקניה בתמיכה בתושבים היקרים של העוטף והצפון הנמצאים כיום בתקופה קשה.
אירנה ברייב יו"ר ועד העובדים בכרמל אמרה כי , " אני שמחה שבשעה טובה קיימנו את שוק האיכרים בהצלחה, אני מודה לכל מי ששיתף פעולה להצלחת הפרויקט אני בטוחה שיחד נמשיך להרים יוזמות ופרויקטים חדשים לטובת תושבי העוטף והצפון ומכל הלב של כרמל".
תודה מיוחדת ללאה שוורצמן מלכה ממשאבי אנוש על ההפקה המוצלחת.

זהבה הופמן:
Related Post