X

ביה"ח כרמל: זאנט דנקנר נבחרה שוב ליו"ר עמותת הידידים

זאנט דנקר יו"ר עמותת ידידי מרכז רפואי כרמל נבחרה שוב וברוב קולות לקדנציה נוספת כיו"ר העמותה. הבחירות התקיימו במסגרת האסיפה השנתית של העמותה שהתקיימה באודיטוריום כרמל בנוכחות עשרות חברי העמותה והנהלת ביה"ח כרמל. גם חברי הועד המנהל של העמותה זכו לאמון הנוכחים ונבחרו לכהונה נוספת .

אליעזר ויידה מזכיר העמותה הודה לגב' דנקנר על הסיוע והמאמץ שלה להשגת תרומה מכובדת מ"פועלים בקהילה"  אשר תשמש לרכישה של מערכת מתקדמת למחלקה האורולוגית של כרמל לאבחון של סרטן הערמונית בצורה המתקדמת ביותר הקיימת היום .

מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג בירך את הגב' דנקנר על בחירתה המחודשת לתפקיד יו"ר העמותה , והודה לכל הפורום ולכל חברי העמותה על תרומתם ותמיכתם לאורך השנים.

ד"ר גולדברג סקר וסיכם בפני חברי העמותה  את שנת 2018 בה פעל כרמל ללא מחלקת אשפוז יום, ועדכן על פתיחת ביה"ח יום במהלך 2019, זאת לאחר תהליך של מיגון ובינוי בסטנדרטים גבוהים של חדרי הניתוח חדשניים, חדרי טיפולים יחידת התאוששות חדשה משרד קבלה רחב ומשופר ועוד.

ד"ר גולדברג עדכן כי ישנו גידול בפעילות ביה"ח מה שמראה על פיתוח ופעילות רחבה יותר בכל המחלקות.  " מספר הלידות בכרמל ממשיך לעלות והשנה הוא צפוי להגיע לשיא של כל הזמנים עם כ 4000 יולדות ,נפתחו חדרי לידה חדשים ומזמנים , ואנשים רבים מביעים אמון במערך המיילדות שלנו. השנה נרשם גידול גם בכמות הניתוחים בכרמל אמר ד"ר גולדברג וציין את המחלקה טיפול נמרץ כמחלקה מובילה שמקבלת חולים רבים מכל הצפון  ואת מכון הריאות של כרמל בניהולו של פרופ' יוחאי אדיר. מכון הריאות שלנו זכה ונבחר כמרכז מצוינות ארצי של הכללית והוא בהחלט מהטובים והמצטיינים בארץ. אנחנו ממשיכים קדימה וחושבים תמיד איך לעשות יותר טוב  ותמיכתכם כחברי העמותה  חשובה לכל בית החולים ואני מודה לכם מקרב לב " הודה ד"ר גולדברג לחברי העמותה .

סיגל זומר המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל בירכה גם היא את חברי העמותה וציינה בפניהם את הצורך בהצטיידות ביה"ח העומדת גם השנה על  מיליוני  ₪ רבים. גב' זומר ציינה את רכש חדר צנתורים חדש ומהטובים בעולם  שיחליף את החדר הישן המתוכנן לשנת 2019, רכש סיטי חדש ומתקדם לטובת חדר המיון ועוד תוכניות הצטיידות רכש ובינוי רבות. " התרומות והכספים שנאספו השנה ולאורך השנים בעזרת העמותה, מסייעים לנו רבות ברכש ציוד רפואי ובבינוי, ועל כך תודתנו לכם בשם כל מטופלי וצוות בית החולים".

יו"ר העמותה הנבחרת הגב' זאנט דנקנר הודתה לכל חברי העמותה על הבחירה בה גם השנה ואמרה כי היא תמשיך ללא לאות ובכל כוחה ומרצה לתרום ולהוסיף לטובת חיזוק בית החולים כרמל.

" כרמל הוא הבית שלי ושל עוד רבים מתושבי חיפה והצפון, זאת חובתנו האישית והמוסרית לעשות ככל יכולתנו כדי שבית החולים ימשיך להוביל באיכות ובמצוינות הרפואית שלו לטובת כולם".

בין חברי העמותה הרבים שהגיעו לאסיפה השנתית נצפו גם מירי מאוטנר, טליה זאבי, דוד גיא , עו"ד יהודית זוסמנוביץ, יורם נאומן , משה גולדמן ,יאנה קליפר , צביקה דבורצקי , במבי בנבניסטני,   בלה גרינברג ועוד חברים ותומכים רבים.

בצילומים – הנהלת עמותת ידידי ביה"ח כרמל באסיפה השנתית – צילום: אגודת הידידים

זהבה הופמן:
Related Post