X

ביה"ח כרמל וכללית מקדמים את רפואת המשפחה

מחלקת ילדים בכרמל נחשבת לאחת ממחלקות הילדים המצטיינות והטובות ביותר בצפון. המחלקה בניהולו של פרופ' גיורא פילר מושכת אליה לא רק ילדים ומטופלים אלה גם מתמחים ורופאים צעירים השואפים ללמוד ולקבל כלים והכשרה רפואית טובה מצוותי הרפואה המעולים של מחלקת הילדים בכרמל .

כדי להעניק ולחלוק  מעט מהידע העצום שבמחלקה הפיקו במחלקה ביוזמת סגן מנהל המחלקה ד"ר מוחמד חמד סעיד, יום עיון ייעודי למתמחים ברפואת משפחה שהתקיים במחלקת ילדים בכרמל

במפגש המיוחד ובנוכחות מספר רב של עשרות מתמחים ברפואת משפחה התקיים בכרמל יום העיון הראשון למתמחים ברפואת משפחה במחלקת הילדים . במסגרת יום העיון המיוחד נחשפו המשתתפים להרצאות עשירות  ומרתקות במיוחד בתחומי רפואת הילדים השונים .

ד"ר מוחמד וחלק ממשתתפות יום העיון

את היום פתח ד"ר מוחמד חמד-סעיד , סגן מנהל מחלקת ילדים ומנהל תחום ראומטולוגיה ילדים, שברך את המשתתפים והודה להם על הנוכחות המלאה והרצון להגיע והרצון להדק את הקשר בין רפואת הקהילה ומחלקת הילדים  על שלל תחומיה.

בהמשך המפגש העשיר והמגוון שמעו הרופאים המתמחים הרצאות מרתקות ומעודכנות מרופאי ומומחי המחלקה בהם ד"ר מיוריאל קונופניקי וד"ר זאב שנפ מומחים ברפואה דחופה ילדים , ד"ר רעות בציר בתחום גסטרואנטרולוגיה ילדים , ד"ר אנה קושניר בתחום ריאות ילדים , ד"ר מיכל מולד סגנית מנהלת פגיה וטיפול נמרץ פגים , ד"ר לילך שמר מאירי מנהלת שירות נוירולוגיה ילדים במרחב וד"ר מוחמד חמד סעיד בתחום ראומטולוגית ילדים.

המפגש המוצלח שיזם ד"ר מוחמד חמד-סעיד יחד עם מנהל המחלקה פרופ' פילר הנהלת מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית בניהולו של מר רונן נודלמן ד"ר לילך שמר ומוסא זובידאת, זכה לשבחים רבים מכל המשתתפים  עם דרישה ובקשה למפגשים נוספים בעתיד הקרוב.

משתתפי יום העיון באודיטוריום כרמל
צילומים: אלי דדון וירון חזן

מחלקת הילדים בכרמל היא עוד דוגמא מוצלחת לרצף הטיפולי הייחודי המתקיים בין ביה"ח כרמל לקהילה. מומחי הילדים מביה"ח הפזורים בקהילה, רואים את המטופלים במרפאות הכללית בכל רחבי הצפון וממשיכים איתם את הטיפול והאשפוז במקרה הצורך  במחלקת האשפוז בכרמל.

ד"ר חמד-סעיד הוסיף ואמר כי מפגש כזה הוא דוגמא למודל שהפך מזמן למודל חיקוי של שיתוף פעולה פורה והדדי בין מחלקת ילדים בכרמל לבין מחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית לטובת רפואה איכותית וטובה יותר לכלל מטופלי הצפון.

דן ליאורי:
Related Post