X

ביה"ח כרמל: הפלסטיקאים יצאו ל"גיבושון"

מה מביא פרופ' ראש מחלקה ורופאים להיטלטל בג'יפ במרחבי רמת הגולן? מסתבר כי עושים הכל למען גיבוש המחלקה, היעסוקה ביום יום בעבודה קשה ותובענית.

צוות המחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח כרמל ובמרכז לין בניהולו של פרופ' ירון הר שי יצא להתאוורר ולהתגבש באוויר הקריר של רמת הגולן. הם מנתחים ומטפלים במסירות במאות מטופלים בכל חודש השירות של המחלקה מעולה ומתברר שגם הגיבוש בתוך הצוות עוזר להם לתחזק ולעזור אחד לשני לאורך כל השנה.

צוות הפלסטיקה של כרמל ולין פתחו את היום בארוחת בוקר מעשה ידיהם בפארק הירדן ולמרות היום הסגרירי כולם נהנו וקיבלו אנרגיות ליום מלא אקשן. הם עלו על רכבי השטח הרנג'רים ויצאו לחרוש את שבילי הגולן כשהכל סביב מוקף ירוק ומים.

בדרך עצרו צוות הפלסטיקה לביקור מתוק ומשכר ביקב בהט שם התענגו החברים על טעימות יין מיקבי רמת הגולן כשהם מטובלים בגבינות ודברים טובים. אחרי שנשמו אויר הרים צלול כיין נהנו צוות פלסטיקת כרמל מארוחת צהריים מפנקת בקיבוץ מרום גולן כשדובדבנים אדומים מקשטים את הצלחות.

" זה היה גיבוש מחבר ומחזק אמר פרופ' הר שי, יש לנו צוות מנצח שעומד בכל משימה כשהוא נחוש ומצליח. זה כיף גדול לראות את כולם נהנים יחד ואנחנו כבר מתכננים את הגיבוש הבא ".

השתתפו ונהנו מנהל המחלקה פרופ' הר שי סגנו ד"ר מטאנס והמתמחים ד"ר אייל ד"ר קרמר וד"ר סגל ד"ר חסן האחיות צוות הסיעוד והמזכירות מלין וכרמל . על ההפקה והארגון למופת חגית ויינטרוב מזכירת המחלקה ומזכירתו של פרופ' הר שי בסיוע צוות הסיעוד והמזכירות.

בצילום – פלסטיקת כרמל ולין מתגבשים – צילום: ביה"ח כרמל

 

זהבה הופמן:
Related Post