X

ביה"ח כרמל: הגביע של המשק

גביע החודש לצוות המשק

אחרי שתרמו משמעותית להופעת בית החולים כרמל במקומות המובילים  בישראל כבית החולים נקי מזיהומים, זכה צוות המשק של ביה"ח כרמל גם גביע החודש המכובד של בית החולים.

את צוות המשק של כרמל על 110 עובדיו מוביל בהצלחה רבה כבר קרוב ל 30 שנה קובי ליכטהויז מנהל המשק של ביה"ח. על תעודת גביע החודש בה זכה קובי וצוות המשק כתוב כי ההוקרה היא " על מסירות ותחושת אחריות לביצוע תפקידכם על הצד הטוב ביותר למען בית החולים ולמען רווחת המטופלים והמבקרים בו " חתומים על התעודה  המכובדת הנהלת בית החולים.

מחלקת המשק בכרמל  מונה עשרות  עובדים מסורים העובדים במשמרות 24/7 מסביב לשעון כדי לשמור על רמת ניקיון הגבוה ביותר. הם אחראים על ניקיון בית החולים מחלקות ושטחים ציבוריים, מטפלים בכל נושא פינוי הפסולת לסוגיה כולל פסולת רעילה רדיואקטיבית מסוכנת ומזוהמת . טיפול בהדברה מכל הסוגים, גן וחצר גינון וגיזום מקצועיים למראה בית חולים יפה וירוק. שינוע ציוד ריהוט ומכשור לתיקון, וקבלת ציוד חדש. אחריות ושותפות  עם הלוגיסטיקה על שינוע ואלונקאים בשע"ח.

בשנת 2014 קיבל קובי תעודת הצטיינות לשבח מיוחדת ממנהלת ביה"ח על ביצוע עבודה בביה"ח בהצטיינות רבה.

ובשנת 2015 ע"פ סקר ארצי של משרד הבריאות זכה חדר המיון של כרמל במקום ראשון בארץ ברמת הניקיון כפי שנמדד בסקר חווית המטופל  שערך משרד הבריאות לבתי החולים בישראל.

באירוע מרגש בהנהלת בית החולים העניקה קרן מרום מנהלת השירות של בית החולים את תעודת גביע החודש לקובי ולצוות המפקחות והעובדות הבכירות שלו, שלא הפסיקו להתרגש ולהודות על הזכייה. "הזכייה שלכם היא לא דבר מובן מאליו אנחנו ידועים בתדמית שלנו אבל מכתבי התודה שלכם מראים לא רק ניקיון אלה גם יחס למטופלים ותודה לכם", אמרה קרן.

סיגל זומר הודתה לקובי ולמפקחות שלו ואמרה " יש לכם אנרגיות טובות מול הצוותים והמטופלים, אתם יחידה שאפשר לעשות איתה הכל, אכפת לכם מהמקום ורואים את זה בעבודה שלכן, אני גאה בכולכם ".

מנהל המשק קובי ליכטהויז הודה לכל המברכים ואמר,"  הזכייה והפרס הם  של העובדים היקרים שלי שעושים את העבודה בנאמנות מסירות וחריצות מידי שעה ויום וכל זאת עם חיוך ומוטיבציה גבוה. הצוות עובד בשיתוף והרמוניה עם פרסונל בית החולים  ועושה  הכל כדי שיהיה לנו בית חולים נקי מבריק ומצטיין. אני מרגיש שהתברכתי בצוות נהדר שאני יכול רק להתגאות בו  ורק בזכותם ואיתם אנחנו יכולים לקטוף את הפירות" אמר קובי.

בצילום – מנהל המשק קובי עם צוות המפקחות התעודה והנהלת ביה"ח – צילום: אלי דדון

 

 

זהבה הופמן:
Related Post