X

ביה"ח כרמל: האיש שעולה על גל הכספים…

כשהוא רוצה לנקות את הראש הוא עולה על הסאפ בחוף נירוונה חותר אל האופק וטוען מצברים לעוד שבוע חדש של ניהול מאתגר בכספים. תכירו את אבי שטיינברג מנהל הכספים החדש והנמרץ של בית החולים כרמל .

בתפקידו הקודם שימש אבי כראש אגף גזברות בכללית, תפקיד מרכזי בחטיבת הכספים של הכללית בו היה אחראי בין השאר על ניהול תזרים מזומנים של יותר מ 33 מיליארד ₪. במסגרת תפקידו כמנהל הכספים של ביה"ח כרמל יהיה אחראי אבי ניהולית ומקצועית להפעלת מערך הכספים של בית החולים, עמידה ביעדים מתוכננים בכל הנושאים הכלכליים, תקציביים וחשבונאיים תוך ניהול מושכל של המשאבים הקיימים, קיום בקרות על פעולות ותהליכים במערך הכספים ומתן מענה מקצועי אפקטיבי בתחום ללקוחות פנימיים וחיצוניים תוך שיפור השירות, הידע והמיומנות של צוות מחלקת כספים לצורך תמיכה במנהלים בבית החולים בתהליכי ניהול.

"מטרת המחלקה מסביר אבי היא לסייע בהכוונת המנהלים השונים בבית החולים לשימוש מושכל במשאבים העומדים לרשותנו" מסביר אבי, "לצערנו במדינת ישראל מערכת הבריאות ובמיוחד בתי חולים אינם משופעים במקורות תקציביים ולכן נדרש ניהול מוקפד והדוק על מנת שניתן יהיה להוציא יותר בריאות מכל שקל שמושקע".

אבי יליד ותושב חיפה בן 50 למד בעירוני ה' בחיפה ושירת בחיל המודיעין ביחידת 8200 היוקרתית.הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות ראשית במימון והתמחות משנית בשיווק ובעל תואר שני מאוניברסיטת חיפה במסלול הניהולי.אבי החל את עבודתו בכללית ב 1995 ככלכלן במחלקת רוקחות במחוז הצפון ולאחר מכן במחלקת ביזור , שימש כעוזר מנהל המחוז ולאחר מכן מונה למנהל מחלקת ביזור של מחוז הצפון. בשנת 2008 עבר אבי להנהלה הראשית של הכללית בתל אביב לתפקיד המורכב כראש אגף גזברות, תפקיד אותו הוביל בהצלחה עד המעבר לכרמל.

"בחרתי כרמל כי רציתי לחזור לעשות שוב תפקיד שטח בו תהליכי קבלת ההחלטות שונים באופיים" מסביר אבי, "במהלך עבודתי בכללית הכרתי עבודת מחוז ועבודת מטה אבל לא הכרתי כיצד בנוי ופועל בית חולים, ומאוד רציתי  להכיר עוד סוג של מוסד בכללית כמו בית חולים וזה עבורי שינוי גדול ומרענן" . בימים אלו משלים אבי רה ארגון ובניה מחדש של הצוות הניהולי במחלקת כספים הכולל, חשבת חדשה רו"ח  שגית ארזי וכן מ"מ למנהלת יחידת תקציב ומידע גב' עדי קריסי לבקוביץ. "

היות והכסף הוא למעשה אמצעי להשיג מטרות, ובעידן זה חשוב שנמצה היטב את המקורות שעומדים לרשותנו התוכניות שלי כוללות סיוע במיקסום העבודה המרחבית המשותפת, והידוק שיתוף הפעולה בין הקהילה לבית החולים", מעדכן אבי ,"הטמעת שגרות ניהול מסודרות ,טיפול נמרץ בחובות, לפעול לשיפור שביעות רצון העובדים במחלקה כמו גם לשיפור שביעות רצון גורמי פנים וגורמי חוץ מהשירות שהמחלקה נותנת ,אני מאמין במדידה מסודרת של תוצאות ותהליכים, ושההנחות שאנו עושים לעצמנו בסופו של יום גורמות לאנחות. אני מאמין שבעבודת צוות מתוכננת ומסודרת אפשר למקסם תהליכים ולהגיע להישגים גבוהים ובטיפוח המשאב האנושי ובאנשים".

אבי הוא חובב של ספורט ובריאות. הוא עושה ספינינג וטי. אר. אקס במכון הכושר בלי לעשות לעצמו הנחות וחותר במרץ על הסאפ  כי זה ניקוי הראש הכי טוב עבורו.

אבי נשוי לפרידה, מורה בחיפה ואבא מסור ל 3 בנות. "קיבלתי מחלקה טובה ואני מאמין בצוות שלי" מסכם אבי. "אני מרגיש בכרמל את האווירה המיוחדת החמה והמשפחתית, זה מורגש חזק מצד מקבלי השרות, וזו תוצאה של ערך חשוב שמובל ע״י הנהלת בית החולים – שרשור של  היחס והחום כלפי העובדים ואשר עובר ללקוחות. אני כל יום לומד דברים חדשים על הארגון מזווית הראייה המעניינת של בית החולים  וגם על עצמי ומגיע לעבודה עם חיוך. אני רואה בכרמל את הבית שלי ואני מאושר שחזרתי הביתה לחיפה ולכרמל" מסכם מנהל הכספים החדש של כרמל אבי שטיינברג.

בצילום – אבי שטיינברג מנהל הכספים החדש של כרמל  – צילום בית החולים כרמל

עדי ישראלי:
Related Post