X

ביה"ח כרמל: ד"ר מאיר פרייס מנהל המכון ההמטולוגי של בית החולים נבחר כמצטיין מנכ"ל

ד"ר מאיר פרייס, מנהל המכון ההמטולוגי של בית החולים כרמל הוא מצטיין מנכ"ל הנבחר של בית החולים . באירוע מרגש שנערך בתל אביב המשתף את חגיגות העצמאות 70 למדינה יחד עם מצטייני הכללית נקרא ד"ר פרייס אל בימת הכבוד והתכבד בתעודת המצטיין  מידי מנכ"ל הכללית מר נועז בר ניר ומנהל בית החולים כרמל ד"ר אבי גולדברג.
"ד"ר פרייס הוא רופא מצטיין המסור למטופליו ללא גבול, אמר ד"ר גולדברג. הוא משקיע ימים ולילות כדי להתאים לכל אחד ממטופליו את הטיפול המתאים לו ולשם כך הוא דואג תמיד להיות בחזית הידע הרפואי. הקשר האנושי שלו למטופליו הוא מודל לחיקוי בקרב רופאי המכון והוא יודע תמיד לפנות למטופלים בגובה העיניים ולעודד את רוחם במצבים קשים כשהם מתמודדים עם מחלות המטואונקולוגיות קשות".  ד"ר פרייס הינו בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון בהצטיינות ובעל תואר PhD שביצע בהנחיית פרופ' פליגלמן במערך הקרדיולוגי. הוא  החל את דרכו בכרמל כסטז'ר בשנת 2001, אז נבחר לסטז'ר מצטיין של המחזור.
בשנת 2006 הוא החל התמחות בכרמל ברפואה פנימית,  ב-2007 נסע ד"ר פרייס להתמחות בפנימית באוניברסיטת Dartmouth בארה"ב, שם התקבל לתכנית ייחודית של רופא-חוקר שהכשירה אותו בנוסף גם כמומחה בהמטולוגיה ואונקולוגיה. בשנת 2013 הוא שב ארצה ושובץ כרופא מומחה במכון ההמטולוגי, כשכבר היה ברור שלנוכח יכולותיו המקצועיות והאישיות, הוא צפוי לנהל את המכון, עם פרישתה של המנהלת הקודמת ד"ר קויט. ואכן, במאי 2014 מונה ד"ר פרייס למנהל המכון, תפקיד אותו הוא ממלא בהצלחה גדולה עד היום.
עוד עדכן מנהל כרמל ד"ר גולדברג, כי כמנהל, קידם ד"ר פרייס את המכון ההמטולוגי בצורה יוצאת דופן והפך אותו לאחד ממוקדי המצוינות של בית החולים כרמל.  מספר המטופלים גדל מאוד וכך גם מורכבות האבחון והטיפול הרפואי המבוצע במכון. מאיר דואג לטפח בקרב הצוות הרפואי והסיעודי של המכון  "גאוות יחידה" אמיתית והצוות עובד כיחידה מלוכדת תחת הנהגתו. בנוסף, קידם מאוד את תחום המחקר והוא מייצג את בית החולים בכבוד בכנסים בארץ ובעולם. את כל זה מבצע ד"ר פרייס בצניעות וענווה והוא נענה לכל אתגר ניהולי וטיפולי ברצון ובמאור פנים. מדובר ברופא יוצא דופן, הראוי מאין כמותו לקבל את פרס המנכ"ל ואני גאה שהתברכנו ברופא כמוהו" אמר ד"ר גולדברג.
נועז בר- ניר, מנכ"ל כללית בירך את ד"ר פרייס ואמר  "מצוינות טמונה באנשים וצומחת בסביבה מעודדת הדוחפת לכך. יש לנו מחויבות להמשיך להצמיח מצוינות בכללית כדי להבטיח שגם בעתיד נוכל להעניק טיפול רפואי איכותי, להעניק את השירות הטוב והמתאים ביותר למטופלים שלנו".
ד"ר פרייס הודה  לכל המברכים ואמר " אני רואה זכות גדולה לקחת חלק במסע אותו עוברים המטופלים שלנו. טובת המטופלים והשאיפה המתמדת לתת טיפול טוב יותר, איכותי ומתקדם הינה בלב העשיה שלנו במכון ההמטולוגי. המכון התפתח בזכות עבודת צוות ומאמץ יומיומי אדיר של צוותי הרופאים, האחיות, המחקר והמנהל. אני מבקש להודות לכל מחלקות בית החולים על שיתוף הפעולה הפורה ועל הרצון המשותף לתת את הטיפול הטוב ביותר. אני מודה לצוות ולהנהלת בית החולים על הבחירה בי ומקווה שיחד עם כל הצוות הנהדר של המכון ההמטולוגי בכרמל נמשיך להוביל ולתת שירות ראוי ואיכותי למטופלינו".

בצילום – ד"ר פרייס מקבל את פרס ההצטיינות ממנכ"ל הכללית ומנהל כרמל – צילום: דוברות הכללית

עדי ישראלי:
Related Post