X

ביה"ח כרמל: ד"ר הלאל חוראני מונה לתפקיד סגן מנהל מרכז לרפואה דחופה

"הרפואה הדחופה בחדר המיון היא רפואה מיוחדת, מגיע חולה שלא יודעים עליו כלום והאתגר שלי הוא לאבחן אותו במהירות ולהגיש לו את העזרה המדויקת שתעזור ותציל אותו, זאת רפואה מיוחדת של ישר ולעניין", כך מסביר ד"ר הלאל חוראני רופא בכיר במיון כרמל שהחודש מונה לתפקיד סגן מנהל המיון. ד"ר הלאל ישמש כסגנו של ד"ר סלים חלבי מנהל מלר"ד ( המרכז לרפואה דחופה) כרמל.

באירוע מרגש בהנהלת ביה"ח בנוכחות מנהל ביה"ח ד"ר אבי גולדברג, מנהל המלר"ד ד"ר סלים חלבי סגני מנהל ביה"ח ד"ר שני ברוש וד"ר בני רביב, מנהלת משאבי אנוש הגב' אינה שקליאר אמסלם ויו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן הוענק כתב המינוי הרשמי לד"ר חוראני.

ד"ר הלאל וד"ר סלים מנהל המיון צילומים: אלי דדון

" ד"ר הלאל גדל אצלנו במיון הפך אתנו את המיון מיחידה למחלקה ", אמר בטכס ד"ר סלים. "כיום הלאל כבר רופא בכיר, מומחה ברפואה דחופה, עצמאי ובעל כישורים רבים אני בטוח בהצלחה שלו לטובת כולנו ואני שמח ומברך אותו על המינוי ".

ד"ר הלאל סיים את לימודי הרפואה שלו בטכניון בחיפה בשנת 2011 , הוא החל התמחות ברפואה פנימית בכרמל עשה תורניות בחדר המיון ושם התאהב במחלקה באנשים ומקצוע הרפואה הדחופה.

למה רפואה דחופה ? אני אוהב רפואה דחופה כי יש בה המון אדרנלין וזו רפואה ישר לעניין", אמר ד"ר הלאל. " יש בעיה צריך מיד  למצוא פתרון ויש המון אתגרים. בכל יום יש גיוון עם מקרים של רפואה פנימית, כירורגיה טיפול נמרץ ועוד, כל מקרה הוא בעצם חידה ואתה כרופא צריך לתת לו פתרון מהיר. המטרה שלי ושל צוות המיון היא להגיע לאבחנה מהירה ולטפל מהר. כל חולה הוא בעצם אתגר חדש ואני מגיע לעבודה בכיף ואוהב מאוד את העבודה שלי ".

דר הלאל חוראני

אז למה דווקא כרמל ? שאלנו את ד"ר הלאל.  " תוך כדי ההתמחות בפנימית הכרתי את המיון ואת המנהל ד"ר חלבי והתאהבתי במקום ובאנשים. נוצר קשר מיוחד והחלטתי שאני רוצה להתמחות אצל ד"ר סלים. אני בין הראשונים שהתמחו ברפואה דחופה במחלקה כשהיא הוכרה להתמחות. ראיתי את תהליך הבניה של המחלקה ורציתי להיות חלק מזה, חלק מהגרעין שבונה את המחלקה וכרגע לשמחתי יש עוד מתמחים ברפואה דחופה ומשפחת מיון כרמל והמומחים שבה רק גודלת".

בכל שנה פוקדים את מיון כרמל יותר מ 80,000 מטופלים והוא נחשב לאחד המיונים המקצועיים והמבוקשים ביותר בכל צפון המדינה.   בין יתרונותיו של מיון כרמל בולט הטיפול המלא בחולה הכולל אבחון מלא ומדויק ככל שניתן תוך ביצוע כל הבדיקות המקיפות מבלי לטרטר את החולה הלוך ושוב .

ד"ר הלאל מציין כי " אנחנו מבצעים במיון כרמל היפוכי קצב לב, בדיקות סיטי לב , נותנים אנטיביוטיקה בווריד למי שצריך ושומרים על  קשר טוב והדוק עם יחידה להמשך טיפול כדי לדאוג לחולה להמשך טיפול מלא ותוכנית טיפול מלאה ומסודרת. התוכנית שלנו היא שיהיו עוד רופאים בכירים ולהכשיר עוד ועוד מתמחים ברפואה דחופה כולל פעולות מתקדמות שנעשה במיון , המטרה שלנו היא להכשיר דור טוב ומעודכן ברפואה דחופה עם הטיפולים המתקדמים ביותר ברפואה דחופה ".

ד"ר הלאל מאוד עסוק ביום יום שלו, אבל כשיש לו מעט זמן פנוי הוא מאוד אוהב לבקר את המשפחה המורחבת לטייל בצפון ולבלות זמן איכות עם אישתו והבת הקטנה סלמה. אני מאוד אוהב את כרמל ואוהב את מה שאני עושה מספר ד"ר הלאל. " אם לא היית רופא הייתי כנראה מהנדס או עובד בהנדסה ובמתמטיקה  התחביב שלי זה לפתור שאלות מתמטיות מסובכות".

" כשסיימתי את לימודי הרפואה חברים מהמחלקה הפנימית המליצו לי לבוא לראות את כרמל ומאז אני כאן . יש לי את החלום שאנשים יצאו מפה אנשים טובים ורופאים מוכשרים כדי לעזור לכמה שיותר אנשים. יש לנו מיון מצוין בכרמל שעושה עבודה מצוינת ואני רוצה שנמשיך לעשות עבודה מצוינת ".

ד"ר הלאל חוראני בן 40 יליד שפרעם ותושב חיפה. ד"ר הלאל נשוי למהא רופאה מומחית בנוירולוגית ילדים ואב מסור לסלמה בת ה 8 תלמידה בבי"ס יסודי.

עדי ישראלי:
Related Post