X

ביה"ח כרמל : גביע אורולוגי

ד"ר גאזי פארס גביע פברואר

באמצע ישיבת רופאי המחלקה האורולוגית בביה"ח כרמל, הפתיע צוות הנהלת ביה"ח  את ד"ר גאזי פארס סגן מנהל המחלקה והעניק לו את גביע החודש של בית החולים. ד"ר פארס הידוע בצניעותו התרגש והודה להנהלה ולמנהל המחלקה ד"ר דקל  על המחווה המיוחדת ההכרה והגביע המכובד.

ד"ר גאזי פארס משרת בנאמנות בכרמל כאורולוג בכיר כבר כמעט 30 שנה . הוא סיים את הסטאז' בכרמל בשנת 88 ומיד לאחר מכן התמחה באורולוגיה במחלקה ומאז הוא כאן. ב 2004 הוא נבחר כעובד מצטיין מנכ"ל הכללית, מטעם מחוז חיפה של הכללית. בשנת 2014 הוא שימש  כיו"ר מועצת פקיעין תפקיד ניהולי מרתק ומעניין. בשנת 2015 הוא מונה רשמית כסגן מנהל המחלקה האורולוגית בכרמל. ד"ר פארס גר בפקיעין שבגליל מתמחה באונקולוגיה של הערמונית ומומחה לטיפולים באין אונות.

מנהל המחלקה ד"ר דקל אמר באירוע כי כל מנהל מחלקה היה שמח להתברך ברופא מוכשר ומוצלח כמו ד"ר פארס. " זכיתי בו כסגן מעולה, הוא עזר אמיתי כנגדי ואיש מקצוע מעולה".

קרן מרום מנהלת השירות של כרמל הודתה לד"ר פארס על הנתינה שלו לאורך כל השנים ואמרה,   " ד"ר פארס ידוע בגישתו עם הפנים למטופל, הוא תמיד זמין למשפחות ולחולים רופא אמפטי ומיוחד המוערך תמיד גם ע"י הצוות ובמיוחד ע"י המטופלים"

בין מכתבי התודה הרבים שקיבל ד"ר פארס ממטופלים –  " לאורך כל האשפוז הרגשנו כי אנו נמצאים בידיים המקצועיות והאמונות ביותר של ד"ר פארס, הוא נסך בנו אמון וביכולת המקצועית של המחלקה ובידיעה כי הדברים יסתדרו ואנחנו נמצאים בידיים הכי טובות ".

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ברך את ד"ר פארס העניק לו את גביע החודש  והשי ואמר ," ד"ר פארס הוא שילוב של רופא וכירורג מעולה ואדם מיוחד. הוא מתאפיין בגישה סבלנית וסובלנית למטופלים ולמשפחות ואנו מעריכים ומוקירים אותו מאוד".

באירוע השתתפו וכיבדו את ד"ר פארס המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר, מנהלת הסיעוד אהובה טל, מנהל הסיעוד המחלקתי אופיר ניסים, מנהלת השירות קרן מרום , מנהלת מרכז השירות לניתוחים גליה שקד ועוד רופאים וצוות רב מהמחלקה

בצילום  – ד"ר פארס וההנהלה עם גביע החודש – צילום: אלי דדון

 

עדי ישראלי:
Related Post