X

ביה"ח כרמל: אורולוגיה אונקולוגית מתקדמת

ד"ר יובל פריפלד רופא בכיר במחלקה האורולוגית במרכז רפואי כרמל מונה למנהל היחידה לאורואונקולוגיה במסגרת תפקידו יהיה אחראי ד"ר פריפלד על כל תחום  האורואונקולוגיה  – תחום המאבחן ומטפל בגידולים סרטניים במערכת השתן, כמו גידולי כליה, גידולי בלוטת האדרנל, גידולי כיס השתן, גידולים באשכים וטיפול בסרטן הערמונית. סרטן הערמונית הינו הסרטן הכי שכיח בגברים בישראל, ובמרכז רפואי כרמל מקבוצת הכללית  מתבצעים בכל שנה ניתוחים רבים להסרה רדיקלית של הערמונית, שלפוחית השתן וניתוחים אונקולוגיים רבים אחרים.

באירוע מרגש בהנהלת ביה"ח ותחת מגבלות הקורונה, העניקו מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג ומנהל המחלקה האורולוגית  ד"ר יורם דקל את כתב המינוי החדש לד"ר פריפלד.

מנהל כרמל ד"ר גולדברג ציין כי ד"ר פריפלד בוגר מחלקה מצטיינת ומצוינת כמו המחלקה האורולוגית המתבססת על אנשים טובים ורואה קדימה. " ד"ר פריפלד בולט בעשייה שלו במחלקה, בולט בחדר הניתוח ובולט גם בקהילה. אני בטוח שהוא ימשיך להוביל ולתרום מיכולתו, וכולנו שמחים על הבחירה בו כמנהל היחידה." אמר ד"ר גולדברג.

מנהל המחלקה האורולוגית ד"ר יורם דקל ברך גם הוא ד"ר פריפלד ואמר " הבחירה בד"ר פריפלד היא בזכות ולא בחסד, בחרנו בו  בזכות הכישרון והיכולת הקלינית ובזכות המסירות הגדולה שלו למטופלים. כמי שהתחיל מהסטאז' ועד ההתמחות אצלנו במחלקה, אני ברואה בסיפוק רב את הצמיחה של ד"ר יובל ושמח על הבחירה בו. אני משוכנע שהוא ימשיך במסלול ההצלחה ". אמר ד"ר דקל

ד"ר יובל פריפלד

ד"ר יובל פריפלד סיים לימודי רפואה בטכניון ובשנת 2016 סיים את ההתמחות באורולוגיה במחלקה האורולוגית בכרמל. את "התמחות העל " בתחום האורואונקולגיה עשה במשך שנתיים בביה"ח  UTSW בדאלאס, טקסס, ומאז הוא מקדם ומפתח יחד עם מנהל המחלקה את התחום בביה"ח כרמל.

ד"ר פריפלד מסביר כי ייחודיות  המחלקה היא בניתוחים אונקולוגים לפרוסקופיים זעיר פולשניים כמו כריתות כליה חלקיות וניתוחים מורכבים  כשהמטרה היא לאפשר לחולה חזרה מהירה לשגרה עם פחות סטראומה ניתוחית, פחות כאבים, פחות סיכוי לזיהום ויתרונות נוספים.

" אנחנו מלווים את המטופלים שלנו לאורך כל הדרך, אומר ד"ר פריפלד.  החל משלב האבחון שמתחיל בקהילה במרכז רפואי לין של הכללית, ממשיך בהתווית  תוכנית טיפול אישית, המשך בטיפול הכירורגי בבית החולים כרמל  ועד למעקב לאחר הניתוח בקהילה .

המעקב כולל  מתן טיפולים אונקולוגים מתקדמים לפי הצורך בשיתוף המחלקה האונקולוגית במרכז לין וברמבם. המחלקה האורולוגית בכרמל בניהולו של ד"ר יורם דקל מציעה מגוון רחב של טיפולים בכל תחומי האורולוגיה כמו טיפול ואבחון באבנים בדרכי השתן בהובלתו של ד"ר אילן קליין, טיפול בערמונית מוגדלת, חסימות בדרכי השתן, בעיות פונקציונליות בכיס השתן

ואורולוגית ילדים בהובלת ד"ר בנימין חרדק. " אני מאמין במתן טיפול אישי ומקצועי לחולים שלנו בהתאם למצבם הספציפי תוך סיוע מרבי לאורך כל הדרך הקשה שהם עוברים, אומר ד"ר פריפלד. החזון שלנו הוא לקדם עבודה אינטגרטיבית רב תחומית מלאה בשיתוף עם אונקולוגים, רדיולוגים ומומחים אחרים לפי הצורך במסגרת המרפאה האורו-אונקולוגית לצורך מתן מענה כולל למטופלים, תוך שילוב של מחקרים קליניים במגוון סוגי הממאיריות השונות והמשך טיפול כירורגי ברמה הגבוה ביותר ".

באירוע השתתפו וברכו את ד"ר פריפלד על קבלת המינוי גם, סגן מנהל ביה"ח ד"ר בנידור רביב סגנית המנהל ד"ר תמר עציוני יו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן ומנהל משאבי אנוש אהוד פקלר. ד"ר יובל פריפלד בן 42 תושב עתלית נשוי לנועה מרפאה בעיסוק, ואב גאה ל 3 ילדים.

בתמונות – ד"ר יובל פריפלד עם מנהל ביה"ח ד"ר גולדברג וד"ר דקל  בקבלת מינוי קרדיט – צילום אלי דדון

זהבה הופמן:
Related Post