X

ארבע סיבות להתקין מנעול חכם לדלת…

תמיד טוב להיות חכמים, ולעבוד עם מוצרים חכמים. לא לחינם משתמשים במילה חכם על מוצרים שונים, ולרוב מדובר פשוט במוצר שנותן לנו שירות טוב יותר, איכותי יותר, חכם יותר.

דוגמא לכך היא שאומנם בעברית אנו קוראים לטלפון שלנו "טלפון סלולארי", אבל באנגלית קוראים לזה "סמארט פון" (smart phone), שזה בלעז טלפון חכם, ואתם חייבים להודות, לפחות למי שמבוגר מספיק כדי לזכור את הטלפונים של פעם, הנייחים הישנים, והניידים הראשונים, שהטלפון של ימינו חכם בצורה חסרת תקדים, וסביר להניח שמה שאתם חווים עם הטלפון החכם, כך גם תרגישו עם מנעול חכם לדלת.

עכשיו לפני שתתחילו לשאול, אנחנו כבר נענה ונסביר כעת מהו המנעול החכם לדלת. מוצר זה הינו מנעול המבוסס על מנגנון אלקטרו-מכני, שמבטל את הצורך במפתח פיסי. אתם יכולים לפתוח את המנעול הזה בעזרת האפליקציה שלכם, באופן אלחוטי לגמרי, ואפילו מרחוק. כבר ניכנס ליתרונות הרבים של השיטה הזו.

היתרונות הברורים של מנעול חכם לדלת

מנעול חכם לדלת נותן לכם כמה וכמה יתרונות, ואנחנו בטוחים שעל חלקם כבר חשבתם ברגע שקראתם איך הוא עובד.

  • פתיחה אוטומטית של הדלת מרחוק – אם אתם רוצים להכניס או להוציא מישהו מהבית, המחסן או העסק, זה בידיים שלכם, תרתי משמע.
  • שילוב טכנולוגיות כפי שנהוג עם מנעולים חכמים הכוללים מצלמה המחוברת לרשת, מה שמאפשר לכם לראות מי נמצא מול הדלת, ולהחליט האם אתם פותחים לו או לא.
  • טכנולוגיה של מנעול ביומטרי – אתם אפילו לא צריכים להיכנס לאפליקציה בטלפון, הרי שעם המנעול הביומטרי אתם פשוט מניחים את האגודל שלכם על קורא טביעות האצבע, ונכנסים הביתה בלי מפתח כלל. אתם יכולים להחליט איזה טביעות אצבע יאפשרו פתיחה של הדלת. כל השאר פשוט נשארים בחוץ.
  • כניסה חד פעמית – ניתן לאפשר לאנשים כניסה חד פעמית עם קוד, מפתח ווירטואלי שהאדם מקבל או בדואר אלקטרוני או במסרון (SMS), כאשר אתם תוחמים את הזמן בה צד ג’ יכול להיכנס ולצאת.

אנחנו בטוחים שהקריאה הזו עשתה לכם חשק, כי אין אדם שמבין את היתרונות הרבים של המנעול החכם ולא רוצה אחד, או יותר, לבית, לעסק, למחסן, ואפילו לחדרים ספציפיים בבית.

יתרונות נוספים למנעול החכם

מנעול חכם הוא דבר מאוד חכם, ואתם לא צריכים להסתפק ביתרונות שרשמנו לעיל, אלא ליהנות גם מהעובדה שהמנעולים הללו יודעים לבצע נעילה אוטומטית גם לאחר מספר שניות שהם פתוחים, ממש כמו ברכב, שנועל את עצמו אוטומטית לאחר זמן מה, אז אם שכחתם? לא נורא. הדלת תינעל מעצמה.

אם אתם לא רוצים שהיא תינעל אוטומטית, או רוצים וזה לא קרה, אתם יכולים לקבל התראה לסלולארי החכם שלכם, לפי טווח זמן שהגדרתם מראש. אתם יכולים להגדיר שעות כניסה ויציאה למנקה או לעוזרת בית, לגנן, ולכל ספק שירות אחר, אפילו לעובדים. במילים אחרות, שירות מעולה במוצר יוצא דופן.

זהבה הופמן:
Related Post