X

ארבע טיפים על אריזת דירה

מעבר דירה יכול להיות עניין לא זול בכלל. יש לא מעט דברים שתוכל לעשות כדי לחסוך בעלויות ההובלה. אחת הדרכים העיקריות לחסוך היא לעשות את האריזה והפריקה לבד, באופן מלא או חלקי.

ככל שאתה תעשה יותר, ככה המובילים יעשו פחות ולכן המחיר יהיה נמוך יותר, במאמר הזה ריכזנו עבורך 4 טיפים לאריזה ופריקה שתוכל להשתמש בהם:

1. חלק מהחפצים אפשר לארוז בשקיות זבל במקום בארגזים. חפצים קלים ולא שבירים כמו: חולצות, מגבות, מעילים שמיכות ועוד. קרטון גדול חדש יעלה בערך 5 שקלים לקרטון, לכן שימוש בשקיות יכול לחסוך לא מעט כסף.

לגביי בגדים שתלויים בארון, אם רוצים לשמור עליהם אפשר להכניס אותם לתוך השקית תלויים כמו שהם ואז לקשור את השקית, ככה הבגדים ישמרו טוב יותר.

2. נסה לצמצם את מה שאתה צריך להעביר. מעבר דירה זה זמן מצוין לעשות סדר ולהיפטר מכל מה שלא באמת צריכים. בדרך-כלל נמצא מה לזרוק בניירת, בכל מה שקשור למזון פג תוקף, גם בתרופות לפעמים נמצא מה לזרוק.

3. תכין תיק או מזוודה ותשים שם דברים כאילו אתה יוצא לחופשה. את התיק הזה תיקח איתך ברכב ביום ההובלה. בתיק אפשר לשים דברים חשובים שתרצה לשמור עליהם כמו: כרטיס אשראי, כסף, טלפון נייד, תרופות וכו'. בנוסף כדאי לשים גם דברים שתרצה שיהיו לך זמינים כמו בגדים נקיים, מוצרי היגיינה כמו מברשת ומשחת שיניים וגם סבון ושמפו.

אחרי יום ההובלה לא בטוח שיהיה קל למצוא בארגזים את כל הדברים האלו, לכן אם תיקח אותם איתך הם יהיו זמינים לך מתי שתצטרך אותם.

4. על הארגזים כדאי לרשום מה הם מכילים ככה יהיה קל יותר למצוא פריטים כשתחפש מאוחר יותר בשלב הפריקה.

בנוסף לרשום לאיזה חדר כל ארגז צריך להגיע בבית החדש. כדאי לסמן במספר מקומות על כל הקרטון, גם למעלה וגם בצדדים. אפשר במקום לרשום את שם החדר, להשתמש במדבקות צבעוניות, נניח כחול לסלון, אדום לחדר הורים וכו'. כשעובדים עם מדבקות זה יותר נוח כי זה יותר בולט לעין.

המאמר נכתב ע"י צוות האתר https://www.movz.co.il/. באתר תוכל למצוא עוד טיפים על הובלות.

זהבה הופמן:
Related Post